Kurs och Konferensadministratör
BemanningsPartner / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på
www.bemanningspartner.seFör vår kunds räkning söker vi en kurs och konferensadministratör till vår kund i Landskrona
Publiceringsdatum2013-09-27ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer till största delen att bestå av administrativt stöd till kurs- och konferens verksamheten. Arbetet bedrivs dels i grupp/projektform och dels individuellt och inkluderar både interna och externa kontakter. Du blir delaktig i att kontinuerligt utveckla administrationen och kommer ofta att ha flera uppdragsgivare samtidigt. Arbetsuppgifterna kan komma att förändras med tiden utifrån organisationens behov.
Exempel på arbetsuppgifter som ligger inom ditt arbetsområde är bland annat att:
• Utföra administrativa uppgifter i samband med möten, resor, kurser, besök samt planera kurser, konferenser, sammanträden och samordna grupper.
• Hantera administrativa uppgifter i olika dataprogram.
• Uppföljning och återkoppling till både kunder och kursledare.
Kompetens och erfarenhet:
Vi söker dig som verkligen trivs med ett administrativt arbete och har tidigare arbetat i en administrativ roll. Du har lägst gymnasieutbildning, god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska samt har goda kunskaper i Microsoft Office. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta med kursadministration och ev med lagstadgade utbildningar och har körkort behörighet B.
Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra människor samt arbetar strukturerat och har förmågan att prioritera. Vidare är du en flexibel person som har en positiv syn på hur uppgifter ska lösas, är engagerad, driven och tar ansvar för ditt eget arbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Välkommen in med din ansökan, varje onsdag har vi "öppet hus " på vårt kontor, mellan kl. 8.30-11.30.
Rekryteringen sker med löpande urval, så skicka in så fort som du ser detta!
Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning.
Fast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-10-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPia Ekelund 042-400 70 01
FöretagBemanningsPartner
AdressBemanningsPartner
TRAKTÖRSGATAN 11
25246 HELSINGBORG
Jobbnummer 1663140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.