Kundtjänstpersonal storkund till Mobiloperatör

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

För dig som vill arbeta i den dynamiska telekomvärlden!

Publiceringsdatum
2011-01-14

Företaget
Vår kund är Sveriges ledande specialist på en-telefon-lösningar. De erbjuder Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande. Enkelt sagt: OnePhone. One Solution. Bolaget ingår sedan en tid tillbaka under Tele2 vilket gör att man tillhör en stor organisation inom telekom.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra den avdelning som arbetar mot företagets stor ?och nyckelkunder. Avdelningen hanterar större kunder och har djupa kunskaper om dessa. Arbetet kan innefatta orderhantering, konfiguration av kundernas tjänster och abonnemang, byte av simkort, hantera befintliga abonnemang och mycket mera. Kontakten sker mestadels via telefon, men en del av ärendena hanteras via e-post. Du kommer även att arbeta med registreringar i olika stöd ?och administrationssystem.
Möjligheter
Du kommer att komma in i ett bolag som tillhör en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete och drivs av problemlösning. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är lättlärd, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är i så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero under minst tre månader och för rätt person finns det framtida möjligheter till förlängning eller rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=78
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig på telefon 0720-150593
OBS! På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Maila då dina frågor till rekrytering@hero.se , eller prova och ring oss igen.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst storkund
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
821933

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: