Kundtjänstmedarbetare till stort telekombolag

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-10-02

Företaget
Vår kund är en av de ledande aktörerna på marknaden inom telekombranschen. Företaget är en global aktör som finns i ett antal olika länder och de är väldigt måna om sina kunder och att ge dem bästa möjliga service. De erbjuder produkter och tjänster inom fast och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Just nu söker vi fler kundtjänstmedarbetare till avdelningen som arbetar med att hjälpa företagets stora avtalskunder.

Som kundtjänstmedarbetare arbetar du dagtid med att hjälpa prioriterande och viktiga kunder. Du arbetar med att leverera service i världsklass. Dina arbetsuppgifter innebär att svara på inkommande samtal och mail och då hantera fakturafrågor, felanmälningar, produktfrågor, frågor om tilläggstjänster, leveransfrågor. Kundtjänsten är öppen mellan 07:45-17:15 vilket också är den tiden som heltidstjänsterna kan vara schemalagda.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du dagtid med att hjälpa prioriterande och viktiga kunder. Du arbetar med att leverera service i världsklass. Dina arbetsuppgifter innebär att svara på inkommande samtal och mail och då hantera fakturafrågor, felanmälningar, produktfrågor, frågor om tilläggstjänster, leveransfrågor. Kundtjänsten är öppen mellan 07:45-17:15 vilket också är den tiden som heltidstjänsterna kan vara schemalagda.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet inom serviceyrken, kundsupport eller teknik.
• Erfarenhet av likande bransch (meriterande)
• Teknikintresse (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom service och gärna ifrån någon form av kundtjänstarbete. För att ge kunderna bästa service tror vi att du tycker om kundkontakt och att du är professionell, ambitiös och engagerad. Rollen innebär att du arbetar i många olika parallella system och med olika typer av frågor och därför söker vi dig som är stresstålig.

Övrig information:

Start: Omgående, enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:Kundtjänst, Kundsupport, Telekom, System

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2017637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: