Kundtjänstmedarbetare Till Fråga Bauhaus First Line - Deltid (30
Bauhaus & Co Kb Fråga Bauhaus / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bauhaus & Co Kb Fråga Bauhaus i Nacka,
Järfälla,
Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder. Vi öppnade vårt första varuhus i Sverige 1997 och har sedan dess växt till 21 varuhus och en webshop från Sundsvall i norr till Malmö i söder. BAUHAUS affärsidé är att vara det kompletta varuhuset för verkstad, hem och trädgård genom att erbjuda störst sortiment till lägsta pris med bästa service. Ett ledord för alla oss som arbetar på BAUHAUS är att kunden alltid står i centrum.
Deltidstjänst (30 timmar per vecka)
BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård. Vi expanderar kraftigt på den svenska marknaden och finns med 20 varuhus från Sundsvall i norr till Malmö i söder.
BAUHAUS affärsidé är att erbjuda störst sortiment till lägsta pris och med bästa service och följer konceptet "allt under ett tak". Ett ledord för alla oss som arbetar på BAUHAUS är att kunden alltid står i centrum.
Vår kundtjänst erbjuder ett arbete där du har många människor omkring dig. En trevlig och dynamisk arbetsplats som är under ständig utveckling. BAUHAUS kundtjänsts (Fråga BAUHAUS) huvudsyfte är att göra våra kunder nöjda via telefon, chatt och mejl. Vår målsättning är att ha branschens bästa kundservice.
Fråga BAUHAUS grupp First line är vår främsta röst utåt och är dem första kunden kommer i kontakt med.
Genom att söka denna tjänst är du därför intresserad av att vara en del av att utveckla och skapa framtiden med Fråga BAUHAUS och ingå i ett stort nätverk av kollegor som varje dag gör sitt yttersta för att möta kundens behov.
Dina främsta uppgifter som en del av first line kommer att vara:
Att ge god service till våra kunder via telefon, chatt och mejl
Bemöta våra kunder snabbt, effektivt och vänligt
Intressera dig för kundens projekt
Besvara alla möjliga frågor om rutiner och riktlinjer
Vara behjälplig vid produkt-, order- och reklamationsfrågor
Vi vill att den som söker:
Är öppen för samarbete där gruppens mål kommer före personlig prestation
Är lyhörd och intresserad av kunden
Är en okomplicerad problemlösare och kan se saker ur flera perspektiv
Är noggrann och har en vilja att leverera med kvalité
Är strukturerad i sitt arbete och kan arbeta med flera saker samtidigt
Är empatisk för kundens eventuella problem
Är professionell även när det är stressigt och mycket att göra
Är över 18 år
Gärna har erfarenhet inom ett närliggande område så som kundtjänst, butik, hantverkaryrke eller liknande
Publiceringsdatum2019-04-17Övrig information BAUHAUS rekryterar först och främst personal internt och vi kan därför erbjuda rätt person utvecklings- och karriärmöjligheter både i Sverige och andra länder. Som en del av BAUHAUS organisation får du stora möjligheter att utvecklas åt det håll som passar dig bäst genom bland annat interna talangprogram.
Som anställd blir du tjänsteman med OB samt bonusavtal och personalförmåner. I tjänsten ingår schemalagd arbetstid vardagar och helger under kundtjänstens öppettider och omfattar en deltidstjänst på 30 timmar per vecka.
Under introduktionen förekommer andra arbetstider: Första veckan mån-fre 9-16 och andra veckan mån-fre 8-16.
Vi ser fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till en spännande framtid inom BAUHAUS.
Varaktighet, arbetstid
• -
Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMikael Hellström +46 (0)8 128 166 82
FöretagBAUHAUS & Co KB Fråga BAUHAUS
AdressBAUHAUS & Co KB Fråga BAUHAUS
BAUHAUS Servicecenter
Enköpingsvägen 41
17738 Järfälla
KontorsadressSickla Allé 2-4
Jobbnummer 4738821
Observera att sista ansökningsdag har passerat.