Kundtjänstmedarbetare till företag i Trollhättan
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-02-11
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Är du en person som brinner för att ge kunder ett extra fint bemötande vid varje tillfälle? Då är du rätt för vårt kunds internationella kundserviceteam, där en fantastisk kultur och starkt samarbete genomsyrar allt vi gör. Vi gör löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Vi söker en norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund med kontor i Trollhättan. Här får du möjlighet att vara en del av ett snabbt växande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. Företaget har dessutom blivit utnämnt till Great Place to Work flera år i rad och värdesätter samarbete och gemenskap.
På det moderna kontoret i Trollhättan kommer du att ingå i ett team som hanterar den norska kundtjänsten. Du kommer att samarbeta nära med både svenska och danska kollegor samt andra delar av organisationen. Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund får du en varierad arbetsdag där du är första kontaktpunkt för kunder som behöver hjälp och rådgivning om deras marknadsledande och spännande varumärken. Med din goda kommunikationsförmåga och servicekänsla säkerställer du att kunderna får bästa möjliga hjälp. Tillsammans med dina kollegor på kundserviceavdelningen kommer du att möta nyfikna kunder över telefon.
Hos vår kund kommer du arbeta 37,5 timmar per vecka med följande arbetstider: 08.30-16.30 måndagar-fredagar. Perioden för uppdraget gäller från april/maj till september ut. Där det finns möjlighet att påbörja på deltid för att sedan gå upp till heltid under sommarperioden.
Du erbjuds
• Hybridarbete, två dagar hemma och tre på kontoret
• Massage en gång per vecka under arbetstid
• Personlig förbrukning av vår kunds produkter
• Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt
• Gemensam frukost en dag i veckan
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2025-02-11Dina arbetsuppgifterDu kommer bland annat hantera samtal och mail kring exempelvis:
• Produktinformation och rådgivning
• Betalningsmöjligheter
• Uppföljningssamtal för att säkerställa att kunden trivs med produkten
• Tips och rekommendationer med fokus på merförsäljning
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har arbetserfarenhet av en serviceinriktad roll
• Har god dator- och systemvana
• Har goda kunskaper i svenska, norska och engelska både i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet inom försäljning
• Jobbat med kundtjänst över telefon
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Hjälpsam
• Stresstolerant
• Ansvarstagande
• Resultatinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15110320".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 9156935