Kundtjänstmedarbetare till Customer Service Parking & Entry på S
Swedavia AB / Kundservicejobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedavia AB i Sigtuna,
Upplands Väsby,
Stockholm,
Norrköping,
Gotland eller i
hela Sverige Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.
Customer Service Parking & Entry är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar för att på bästa sätt kunna möta och ge service åt flygplatsens kunder och resenärer. Ett av kundservice områden är Swedavia Contact Center. Här arbetar vi med att besvara inkommande ärenden till alla Swedavias tio flygplatser. Inom Contact Center finns Swedavia Parkering som ansvarar för kundtjänst till Swedavias samtliga parkeringar.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som kundtjänstmedarbetare ge service till våra kunder via ett flertal olika kanaler, bland annat telefon, mejl, chatt, men också genom samtal i intercom-systemet från någon av Swedavias tio flygplatsers parkeringar. Du kommer att få arbeta med våra parkeringar och få till uppgift att hjälpa, felsöka och åtgärda problem som uppstår och som är orsaken till att frågor uppstår hos våra parkeringskunder och parkeringsvärdar. Det är viktigt att ha ett intresse och kunskap av parkeringens alla möjligheter för varje resenär, i form av pris och efterfrågan. Vidare övervakar vi och felsöker för att säkerställa driften av våra parkeringssystem.
Du kommer att få lära dig om de olika produkter och tjänster som Swedavia erbjuder och hur du kan informera om dessa för att på bästa sätt kunna hjälpa resenären. För att lyckas med ditt arbete på Contact Center behöver du sätta dig in i verksamhetens olika delar.
Din profil
Vi söker dig som har ett utpräglat servicetänk. Förmågan att se kundens världsbild och perspektiv är viktig för oss, likaså att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Vi ser att du har en teknisk kompetens och ett intresse för detsamma, det vill säga förståelse för hur saker hänger ihop med olika system. Arbetet kräver i och med detta en analytisk förmåga som vi gärna ser hos dig som sökande.
Du är bekväm med att arbeta i en telefonintensiv kundservicemiljö och kan på ett lugnt, konsekvent och flexibelt sätt bemöta stressade människor. Du har en analytisk förmåga och ett väl utvecklat ordningssinne. Du är kommunikativ och har en kreativ förmåga som innebär att du kan hantera olika slags situationer och relationer med både kunder, resenärer och kollegor. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och att du i alla situationer vill leverera utmärkt kundservice.
Vidare har du goda kunskaper i minst svenska och engelska men vi ser det som meriterande med ytterligare språkkunskaper. Du är bekväm med teknik och skräms inte av att lära dig nya IT-system. Du har erfarenhet från arbete på Contact Center eller motsvarande erfarenheter.
Vi erbjuder
På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. På swedavia.se/om-swedavia/lediga-jobb/ kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss.
Anställning och kontakt
Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du här:
http://www.sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/sakerhetsprovning.html. Vi söker nu medarbetare för tillsvidareanställning med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Din arbetsplats kommer vara placerad på Stockholm Arlanda Airport. Tjänsten innebär treskiftsschema, då du arbetar dag, kväll, natt och helg.
Vi uppmanar manliga sökanden då Swedavia strävar efter en jämnare könsfördelning.
För komplett ansökan krävs att du även genomför ett servicetest som ingår i urvalprocessen. Information och länk till testet erhåller du via mail när du registrerat din ansökan.
Välkommen med din ansökan senast den 9 januari 2020. Urval sker löpande och anställningen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2019-12-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSwedavia AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "196825".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Swedavia AB (org.nr 556797-0818)
Jobbnummer 4998912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.