Kundtjänstmedarbetare till Coop Online
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
2016-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Coop Online" (publicerad 2016-03-17) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 260 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare Coop online med utbildningsstart 9 Februari. Som kundtjänstmedarbetare på Coop Online kommer du främst att arbeta med inkommande samtal där du besvarar kundernas frågor runt sina inköp på Coops e-handel site, du har även kontakt med chafförerna som kör ut leveranserna.
Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Ikano Bank, Viking Line och Adressändring. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet.
Vi söker dig som:
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• har lätt för att samarbeta och är målinriktad
• har ett stort intresse för människor och förmågan att anpassa dig till olika människor och situationer
• trivs i ett högt arbetstempo och gillar att ge kunden det lilla extra i varje samtal
• teknisk kunnig och har god datavana.
• tycker kundservice är roligt!
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Tjänsterna är timanställningar med en beräknad arbetstid på 30-40 timmar/vecka som sträcker sig fram till 30/6 med mycket goda möjligheter till förlängning. Öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 9-22.
Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 100-110 kr/timme i grundlön beroende på ålder och erfarenhet.
Tjänsterna startar med utbildning tisdag den 9/2 på vårat kontor i Solna.
Låter detta intressant? Tveka då inte att söka tjänsten. Vi gör löpande urval och intervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/deltid -
Publiceringsdatum2016-01-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2627369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.