Kundtjänstmedarbetare sociala medier till Stockholm - start 19 m
Transcom AB Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB Stockholm i Stockholm,
Eskilstuna,
Örebro,
Karlskoga,
Borås eller i
hela Sverige Tjänstens fokus ligger på att sköta Viaplays kundtjänst på digitala plattformar, främst Facebook, Instagram och chatt. I rollen ingår också kundkontakt genom telefon och mail.
Kunderna hör av sig för att få hjälp med teknik, att hitta information eller för att framföra
synpunkter och önskemål kring Viaplays tjänster. Ditt uppdrag blir att ge dem experthjälp inom
dessa områden.
Vi är övertygade om att kreativitet och relationsbyggande på ett personligt och
trevligt sätt är grunden i en framgångsrik kundtjänst. Som kundtjänstmedarbetare är du därför
specialist på att coacha kunden till rätt lösning. På Transcom finns stora möjligheter att utvecklas och att lära sig mer om hur företag använder Facebook och Instagram för att kommunicera med kunder och stärka varumärket i sociala medier. I den här rollen får du vara med och forma ditt eget arbete och utveckla Viaplays närvaro i digitala kanaler.
Personlighet viktigare än arbetslivserfarenhet
På Transcom tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet.
Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.
För att trivas hos oss, och med uppdraget, ber vi dig dock att fundera över följande:
• Varför vill du jobba tillsammans med Transcom och Viaplay? I rollen värderas
motivation, engagemang, nyfikenhet och mod, men också en professionell och
ansvarsfull inställning.
• Varför intresserar den här rollen dig? Är det sociala medier, kundrelationer, sport, film,
serier - eller kanske något helt annat som lockar just dig?
• Vill du utvecklas och starta/bygga din karriär hos oss? Hos oss erbjuds flera olika
karriärsteg och 90 procent av alla roller tillsätts via intern rekrytering.
• Trivs du med att arbeta i en internationell miljö? Du hittar
dansk-, finsk-, svensk- och norsktalande kollegor hos oss. Därför pratar vi engelska så
att alla kan kommunicera med samma förutsättningar.
• Gillar du att skriva och att jobba med människor? För oss är goda skrivkunskaper extra
viktigt eftersom grammatiken är ett grundläggande krav för bra kommunikation. Vi
coachar dig till rätt formuleringar, tajming och tonalitet på sociala medier.
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet. Vi levererar lösningar inom kundtjänst, försäljning och teknisk support genom vårt omfattande nätverk av 52 kontaktcenter i 21 länder. Förutom en anställning, erbjuder vi dig:
En betald utbildning som ger dig färdigheter du kommer ha stor nytta av under din tid hos oss, möjlighet att utvecklas i din roll och chansen att jobba på en arbetsplats där folk trivs och känner sig välkomna. Vi är ett riktigt gott gäng helt enkelt!
Du kommer att jobba i fräscha lokaler på en ung arbetsplats där motivationen är hög och stämningen positiv.
Varaktighet, arbetstid
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom. Arbetstid: Schemalagd arbetstid. Helger och kvällar förekommer. Anställningsgrad: 80% Kollektivavtal: Unionen. Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader 80% eller mer
Publiceringsdatum2018-03-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClara-Li Hedberg
jobb.sverige@transcom.com 070 776 80 40
FöretagTranscom AB Stockholm
AdressTranscom AB Stockholm
Box 34220
10026 Stockholm
KontorsadressRålambsvägen 17
Jobbnummer 4007259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.