Kundtjänstmedarbetare med norskakunskaper
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sundbyberg
2015-11-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare med norskakunskaper" (publicerad 2018-03-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår trevliga kund söker vi nu en norsktalande kundtjänstmedarbetare på heltid med start omgående. Företaget är verksamt i hela Norden och erbjuder produkter och tjänster till både privat- och företagskunder.
Tjänsten
Som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du ingå i ett kundtjänstteam bestående av 30 personer, varav 6 personer som jobbar mot den norska marknaden. Du kommer att ha en varierad roll med både kundkontakt och administrativa uppgifter, där du via telefon och mail hjälper företagskunder. Det här är ett konsultuppdag där du blir anställd av Placera Personal och arbetar ute hos kund. Uppdraget är på 6 månader till att börja med, med start omgående.
Publiceringsdatum2015-11-06Dina arbetsuppgifterSom norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du att ha följande arbetsuppgifter:
• Ta emot och besvara inkommande samtal och e-mail från kunder
• Administration av kundärenden
• Enklare kreditgivning
KvalifikationerFör att passa och lyckas i rollen som norsk kundtjänstmedarbetare ser vi gärna följande bakgrund:
• Tidigare erfarenhet av arbete i serviceyrke. Kundservice och administration är meriterande
• Gymnasieutbildning. Eftergymnasial utbildning är meriterande
• Mycket god datorvana, gärna erfarenhet av affärssystem såsom Salesforce
• Flytande norska i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska och svenska
Som person är du öppen och kommunikativ med en hög grad servicekänsla. Du trivs med mycket kundkontakt och är lyhörd inför kundernas problem och frågor. Vidare tar du mycket eget ansvar men ser också till teamets prestationer. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Är du vår nya stjärna redo att visa dina kundservicekunskaper? Sök redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdragen tillsätts när vi hittat rätt person. Välkommen med din ansökan!
sökord: kundservice, kundtjänst, norska, norsktalande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Kontorstider 07:50-16:30/ Konsultuppdrag med start omgående och 6 månader framåt
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Eriksson, Rekryterare 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2515810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.