Kundtjänstmedarbetare inom mobiltelefoni
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-09-25FöretagetDu arbetar i företagets lokaler i Rosersberg dit du enkelt åker med pendeltåg. Företaget ingår i koncernen för Europas ledande telekomdistributör och omsätter 5 miljarder kronor per år på den Nordiska marknaden. Företagets produkter består av mobiltelefoner och originaltillbehör, fast och trådlös telefoni, telefonväxlar, konferenstelefoner, headset, smartphones, minneskort, kortläsare, USB minnen, nätverksprodukter m.m.
Du arbetar i företagets helpdesk där du svarar på inkommande samtal från företagets kunder. Du svarar på frågor kring olika service- och garantiärenden och ser till att kunden får bästa möjliga service och bemötande. Det förekommer även andra uppgifter som ärenderegistrering och uppföljning, hantering av mail, skicka paket och i övrigt vara flexibel och hjälpa till där det behövs.
Dina arbetsuppgifterDu arbetar i företagets helpdesk där du svarar på inkommande samtal från företagets kunder. Du svarar på frågor kring olika service- och garantiärenden och ser till att kunden får bästa möjliga service och bemötande. Det förekommer även andra uppgifter som ärenderegistrering och uppföljning, hantering av mail, skicka paket och i övrigt vara flexibel och hjälpa till där det behövs.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundtjänst/helpdesk
• Erfarenhet av ärendehantering
• Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperVi tror att du som söker är teknisk intresserad och nyfiken på att lära dig nya saker. Då tempot stundtals är högt söker vi dig som har en god förmåga att hantera flera saker samtidigt och är en "doer". För att trivas i rollen behöver du dessutom tycka om att ge god service samt ha skin på näsan.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Rosersberg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord:kundtjänst, helpdesk
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin 08-40024050
kristina@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2009641
Observera att sista ansökningsdag har passerat.