Kundtjänstmedarbetare inom mobiltelefoni

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-09-25

Företaget
Du arbetar i företagets lokaler i Rosersberg dit du enkelt åker med pendeltåg. Företaget ingår i koncernen för Europas ledande telekomdistributör och omsätter 5 miljarder kronor per år på den Nordiska marknaden. Företagets produkter består av mobiltelefoner och originaltillbehör, fast och trådlös telefoni, telefonväxlar, konferenstelefoner, headset, smartphones, minneskort, kortläsare, USB minnen, nätverksprodukter m.m.

Du arbetar i företagets helpdesk där du svarar på inkommande samtal från företagets kunder. Du svarar på frågor kring olika service- och garantiärenden och ser till att kunden får bästa möjliga service och bemötande. Det förekommer även andra uppgifter som ärenderegistrering och uppföljning, hantering av mail, skicka paket och i övrigt vara flexibel och hjälpa till där det behövs.

Dina arbetsuppgifter
Du arbetar i företagets helpdesk där du svarar på inkommande samtal från företagets kunder. Du svarar på frågor kring olika service- och garantiärenden och ser till att kunden får bästa möjliga service och bemötande. Det förekommer även andra uppgifter som ärenderegistrering och uppföljning, hantering av mail, skicka paket och i övrigt vara flexibel och hjälpa till där det behövs.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundtjänst/helpdesk
• Erfarenhet av ärendehantering
• Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är teknisk intresserad och nyfiken på att lära dig nya saker. Då tempot stundtals är högt söker vi dig som har en god förmåga att hantera flera saker samtidigt och är en "doer". För att trivas i rollen behöver du dessutom tycka om att ge god service samt ha skin på näsan.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Rosersberg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord:kundtjänst, helpdesk

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2009641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: