Kundtjänstmedarbetare
Kivra AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kivra AB i Stockholm Är du student och vill bli sommarvikarie hos oss och hoppa in vid behov under resten av året?
Vi letar efter ett par glada människor som vill joina vår kundtjänst under sommaren!
Om Kivra
Ett plats för dina viktigheter som är trygg, bra för miljön och som tillgänglig. Nästan sex miljoner svenskar har redan upptäckt Kivra. Och fler än fyrtio tusen företag och myndigheter är anslutna. Men vår resa har bara börjat och mycket är på gång!
Om rollen
Som kundtjänstmedarbetare på Kivra så kommer du att ha en central roll genom att ha kontakt med våra användare och ge dem exceptionell service genom telefon, mail och sociala medier. Du kommunicerar på ett tydligt, engagerat och omtänksamt sätt och förstår värdet av god kundvård. Våra användare är utspridda över hela Sverige och genom alla åldrar, vilket ställer höga krav på hur vi kommunicerar. Vi i Kivras support vill skapa en fantastisk användarupplevelse både genom vår direkta kontakt med användaren och genom att vara användarens röst in till resten av organisationen.
Du kommer mestadels besvara frågor från privat- och företagsanvändare och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
• Telefon- och mailsupport för användare.
• Hantera ärenden i sociala medier.
• Utveckla befintliga supportrutiner.
• Eskalera och följa upp ärenden med andra avdelningar.
På sommaren arbetar du heltid 08.30-17.00, som timanställd efter sommaren så får du erbjudanden om dagar och tider då du kan ta pass.
Vi söker
Att jobba i supporten på Kivra passar dig som har en positiv inställning och ett lösningsorienterat tankesätt. Du är en "doer" som tar egna initiativ och drivs av att alltid ge bästa möjliga service - det viktigaste för supporten är trots allt vilken användarupplevelse vi skapar. Dessutom är du en trygg, tålmodig och empatisk person som enkelt kan förstå andras perspektiv och tycker om att göra det svåra enklare. Ibland har vi mer att göra, och då krävs det att alla hugger i och peppar varandra för att ge en så bra användarupplevelse som möjligt. För att trivas i Kivras glada supportteam behöver du vara en sann teamplayer!
Tidigare erfarenhet från kundservicearbete är meriterande men inte något krav.
Vi erbjuder
Kivra erbjuder en plats i ett engagerat team med möjlighet till hög innovationsgrad. Ett av Kivras värdeord är happy-happy vilket även återspeglas i omtanken kring Kivras personal. Välkommen med din ansökan, innehållandes CV och personligt brev, så snart som möjligt. Vid eventuella frågor om tjänsten, vänligen kontakta Sarah Ohlsson, Talent Acquisition Partner, på
sarah.ohlsson@kivra.com.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kivra AB (org.nr 556840-2266),
http://www.kivra.se Kontakt Sarah Ohlsson
sarah.ohlsson@kivra.com Jobbnummer 7630732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.