Kundtjänstmedarbetare
Ps Of Sweden AB / Butikssäljarjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ps Of Sweden AB i Nyköping Vill du vara en del i ett kul team och jobba med framtidens ridsportsprodukter? Då är detta jobbet för dig!
Som medlem i vårt starka och mycket uppskattade Customer Care-team utgör du en nyckelspelare i ett av världens snabbast växande ridsportföretag!
Publiceringsdatum2018-12-28Dina arbetsuppgifter• På ett professionellt och lösningsfokuserat sätt ha den dagliga kommunikationen med våra kunder world wide. Det innefattar allt från att skapa förståelse för våra produkter till att på ett positivt sätt får varje kund att känna sig speciell och utvald.
• Svara i telefon och på mejl, guida och hjälpa kunderna rätt.
• Returhantering
Vem vi söker
Mycket god social kompetens med en förmåga att skapa starka relationer både externt och internt..
• Vi vill att du har god datorvana. Ditt jobb kommer till stor del vara via datorn och telefon så därför är det bra om du med lätthet kan sätta dig in i olika program och hur de fungerar.
• Du är organiserad och kan ha många bollar i luften samt "mycket i huvudet" samtidigt.
• Du vågar ta egna beslut och slutfara uppdrag självständigt.
• Uttrycka dig obehindrat på engelska vilket är viktigt då ca hälften av dina kunder är internationella och talar engelska. Tyska, franska samt övriga språk är alltid meriterade.
• Du älskar att arbeta strukturerat och förstår vikten av ordning och redan utan att grotta in dig i för mycket detaljer, du kan alltså se "the bigger picture"
• Bra förståelse för det segment som PS of Sweden jobbar med och bör ha goda kunskaper inom häst och ridsport.
PS of Sweden är ett fantasifullt, kreativt och modigt företag. Byggde vi hus skulle vi bygga världens högsta hus. Det är vårt signum och vår strävan att ständigt driva utvecklingen framåt och ge något tillbaka till ridsporten som tack för allt den gjort och gör för oss.
I juli 2011 blev vi ett aktiebolag - PS of Sweden AB - och sedan dess har allt gått i en rasande fart. Funktionaliteten är det absolut viktigaste i allt vi producerar men vi gör aldrig avkall på utseendet eller kvaliteten för att ta fram de bästa produkterna på marknaden. Under tiden vi arbetat med att utveckla våra produkter har vi byggt upp ett otroligt kontaktnät över hela världen och ju hårdare vi jobbar desto närmare kommer vi vårt mål, att finnas representerade i alla stora ridsportnationer världen över.
Varaktighet, arbetstid
Denna tjänst är placerad i Nyköping och är på heltid. Sista ansökningsdag är 18 januari, intervjuer sker löpande Tillträde sker omgående och skicka din ansökan till:
jobb@psofsweden.se Märk ämnesraden med CUSTOMER SUPPORT
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-20
Ange följande referens när du ansöker: CUSTOMER CARE
KontaktLiza Kroon
liza.kroon@psofsweden.seEva Sjödelius
eva.sjodelius@psofsweden.seFöretagPs of Sweden AB
AdressPs of Sweden AB
Gumsbackevägen10
61138 Nyköping
KontorsadressGumsbackevägen 10
Jobbnummer 4531473
Observera att sista ansökningsdag har passerat.