Kundtjänsthandläggare

Jordbruksverket, Kundavdelningen / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jordbruksverket, Kundavdelningen i Jönköping

Vad roligt att du har hittat vår annons där vi söker kundtjänsthandläggare. Vi ska förstärka Jordbruksverkets kundtjänst och planerar att utöka med både tillsvidareanställningar och visstidsanställningar. Kundtjänst hanterar generella frågor inom Jordbruksverkets område men största mängden frågor kommer inom områdena djur och stöd. Det jobbar medarbetare i olika åldrar och både män och kvinnor hos oss. Vi är nu 20 medarbetare och ser fram emot att växa med dig.

Vi har medarbetare både i Jönköping och Söderhamn. Var placeringen blir är utifrån dina önskemål. Välkommen med din ansökan till jobbet som Jordbruksverkets röst!

Jordbruksverkets uppdrag som regeringens expertmyndighet inom jordbruk, fiskeri och landsbygdsutveckling är att arbeta för en hållbar utveckling, ett gott djurskydd, ett dynamiskt och konkurrenskraftigt näringsliv i hela landet och en livsmedelsproduktion till nytta för konsumenterna. Vi administrerar EU-stöd för jordbruket, landsbygden och fiskeområdet.

Vi är 1 300 anställda och huvudkontoret ligger i Jönköping.



Publiceringsdatum
2017-04-06

Arbetsuppgifter
Du kommer i huvudsak att ge information till våra kunder via telefon och mejl samt handlägga enklare ärenden. På sikt kan det också bli aktuellt att vara kontaktperson gentemot någon av vår samarbetsenheter.

Hos oss får du möjligheten att bredda din kompetens eftersom Jordbruksverket har ett brett ansvarsområde.



Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• är stresstålig och kan hantera många olika frågor i ett snabbt tempo
• har förmåga att uttrycka dig väl och ge information på ett enkelt och lättbegripligt sätt på svenska
• delar med dig av dina kunskaper och har ett utvecklingsinriktat förhållningssätt
• snabbt lär dig nya saker och självständigt söker information
• har lätt för att samarbeta
• har en god pedagogisk förmåga och ett trevligt bemötande gentemot kund och andra du har kontakt med.

Du har högskoleutbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig, till exempel erfarenhet av att läsa in stora mängder material inom ett brett område. Det är meriterande att du har en hög digital mognad. Störst vikt lägger vi dock vid dina personliga förmågor.


ÖVRIGT
Inför rekryteringsarbetet har Jordbruksverket tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag.

Vi eftersträvar mångfald bland våra anställda.

Vi använder e-rekrytering via offentliga jobb för att kvalitetssäkra och effektivisera rekryteringen. När du fyllt i dina uppgifter söker du enkelt andra jobb utan att fylla i uppgifterna igen.
Fyll i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Bilagor kan inte skickas med via offentliga jobb. Det blir aktuellt först i ett senare skede av rekryteringen.

Tack för att du söker arbetet genom offentliga jobb!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde efter överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-20
Ange följande referens när du ansöker: 2.4.6-5569/17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lotta Johansson lotta.johansson@jordbruksverket.se

Företag
Jordbruksverket, Kundavdelningen

Adress
Jordbruksverket, Kundavdelningen
55182
55182 Jönköping

Kontorsadress
55182

Jobbnummer
3422141

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jordbruksverket, Kundavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jordbruksverket, Kundavdelningen: