Kundtjänst / serviceinriktad ärendehandläggare med fokus på inka
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-01-26FöretagetFöretaget är ett inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 100 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och omväxlande arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ärendehandläggare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden, varav de flesta inkommer via telefon. Det finns även en gemensam mailfunktion där resterande ärenden hanteras. Gäldenärerna kontakar dig för att få hjälp med obetalda fakturor som finns hos Kronofogden. Syftet med din roll är att hitta en skräddarsydd betalningslösning tillsammans med gäldenären för att skapa en avbetalningsplan. Du administrerar ärendena i olika affärssystem. Ditt arbete mäts på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad. Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en gedigen introduktion.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, handläggning eller administration.
• Avslutad gymnasieutbildning, det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik.
• God system- och datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.
Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Här kommer din analytiska förmåga till användning. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.
Övrig information:
Start: 1 mars
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, omgående
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3285338
Observera att sista ansökningsdag har passerat.