Kundtjänst / säljare / support till Eigenbrodt

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-09-20

Företaget
Eigenbrodt AB säljer högkvalitativa produkter och lösningar till en bred kundbas. Eigenbrodts medarbetare är företagets viktigaste tillgång och tillsammans säkerställer man att det som levereras håller världsklass hela vägen. För Eigenbrodt är kvalitet, engagemang och hållbarhet mycket viktiga ingredienser i erbjudandet.

Företagets uppgift är att se till att öka kunders konkurrenskraft i alla lägen. Eigenbrodt är med från idé till färdig produkt och stöttar kunders absoluta framgång. Eigenbrodt AB är en del av Axel Johnson International, en privatägd svensk industrigrupp som består av mer än 90 bolag i 25 länder, med en omsättning på 750 miljoner EUR. Axel Johnson International präglas av ett aktivt, långsiktigt ägarskap med ambition att främja förnyelse och skapa tillväxt. Fokus ligger på företag verksamma inom strategiskt utvalda nischmarknader som erbjuder tekniska komponenter och lösningar till industriella processer.


Dina arbetsuppgifter
Eigenbrodt växer och behöver med det förstärka sitt supportteam med ytterligare en medarbetare. Rollen innebär en stor variation av arbetsuppgifter. I rollen har du många kontaktytor och arbetar i ett team tillsammans med två andra supportmedarbetare.

I den här rollen är din yttersta uppgift att fungera som stöd och support både internt till säljare och andra kollegor, samt externt ut mot kunder och leverantörer. Du tar emot förfrågningar, registrerar order, följer upp offerter och bevakar leveranser. Utöver detta besvarar du tekniska frågor om produkter och arbetar med merförsäljning mot befintliga kunder. Du arbetar flexibelt mellan support och lageradministration.
Arbetstid är förlagd till vardagar, måndag-torsdag klockan 08:00-16:45 samt fredagar: 08:00-15:00.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av försäljning och service
• Tekniskt intresse
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet av att arbeta med iScala är meriterande
• Språkkunskaper i tyska är meriterande

För att trivas i rollen är du en person som gillar utmaningar och är skicklig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du sätter kunden i fokus och är bekväm att hantera olika situationer och samtal med olika typer av kunder. Vidare är du flexibel och lösningsfokuserad, du hjälper gärna till där det behövs och trivs i en arbetsroll där du får samarbeta med andra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Upplands Väsby
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Alla frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Caroline Hammar på mail, caroline.hammar@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, kundtjänst, sälj, försäljning, service, innesäljare, säljare, administratör, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Hammar caroline.hammar@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4359421

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: