Kundtjänst / Kundsupport / Kundservicemedarbetare / Kundservice
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-08-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst / Kundsupport / Kundservicemedarbetare / Kundservice" (publicerad 2022-01-31) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-08-18FöretagetSantander är en av världens största finanskoncerner och den största banken i Eurozonen mätt i marknadsvärde. De har i dag 117 miljoner kunder, över 13 000 filialer och mer än 180 000 anställda. I Sverige har Santander 450 000 kunder och erbjuder sparkonton, privatlån, fordonsfinansiering, betal- och kreditkort och delbetalning i butik.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mail från Santanders både befintliga och potentiella kunder. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. I rollen är det fokus på kundsupport men även försäljning. Du ingår i ett team med en närvarande teamleader som motiverar dig och ger dig stöd i arbetet. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter och i rollen och inom företaget på sikt.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från service eller försäljning
• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och motiveras av att prestera högt.
Övrig information:
Start: 26 augusti
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, customer care, support, försäkring, lån, handläggare, kundservicemedarbetare, bank, finans, service, sälj, merförsäljning, telefon, Stockholm, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5324913
Observera att sista ansökningsdag har passerat.