Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice till Rehband
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-11-14FöretagetRehbands produkter är utvecklade genom omfattande forskning varifrån en kan förvänta sig högsta kvalitet, funktion och design. Med ett dedikerat forskningsteam, textilingenjörer och egna europeiska fabriker, utvecklar Rehband marknadsledande produkter för att skapa bättre förutsättningar för fysisk aktivitet och en aktiv livsstil.
Rehbands sortiment omfattar produkter som möter behov inom skadeförebyggande träning, rehabilitering, friskvård och återhämtning. Rehband är ett erkänt och älskat varumärke bland idrottsutövare på alla nivåer, i mer än 50 länder runt om i världen. Utöver rehabiliteringsfokuserade produkter, inriktar sig Rehband även på att ta fram produkter för att preventivt förebygga skador. Genom innovativ forskning och samarbeten med elitidrottare, kan Rehband idag presentera produkter som gör det möjligt för användaren att nå sin fulla potential, vare sig det handlar om rehabilitering av befintlig skada eller att nå nya framgångar med din träning.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare hos Rehband erbjuds du en bred och varierad roll med stort eget ansvar. I rollen arbetar du med inkommande förfrågningar från både privatpersoner, befintliga kunder och distributörer till företaget. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är orderhantering samt besvara kundärenden via telefon och mail. Vidare har du även en koordinerade roll där du ser till att kunden har korrekt information om kommande leveranser. Till dina arbetsuppgifter hör även fakturahantering samt hantering av reklamationer och returer. Då Rehband är ett mindre företag erbjuds du stora möjligheter att påverka i företaget i stort genom dina insikter kring kundhanteringen.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice eller administration
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, med fördel SAP
• Flytande i tal och i skrift i både svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande
För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. I och med att du i rollen arbetar med produkter som skapar bättre förutsättningar för fysisk aktivitet ser vi gärna att du har ett intresse för sport. Du är självgående, ansvarstagande och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité och struktur. Då du i rollen har flera kontaktytor, både internt och externt, är du social och har god kommunikativ förmåga, samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Slutligen har du lätt för att anpassa dig och en vilja att utvecklas, både i rollen och som person.
Övrig information:
• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Rehband har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Rehband en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 4956851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.