Kundsupport till Heycom

PerformIQ / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Företagspresentation

Heycom är en entreprenörsdriven, personlig och nytänkande konsultbyrå inom telekom. Vårt team består av våra skickliga, kompetenta och erfarna individer. Tillsammans med nära samarbeten med våra kunder skapar vi möjligheter och framgång för deras telekomverksamhet. Våra kunder ha en sak gemensamt och det är viljan att utmana gamla lösningar och arbetsmetoder. För mer information, besök www.heycom.se .

Tjänstebeskrivning

Har du erfarenhet av kundsupport inom telekombranschen men ser dig om efter nya utmaningar att ta dig an? Heycom söker nu en person som arbetar mot support mot sina företagskunder.

I rollen som kundsupport på Heycom kommer du att arbeta med telefon och mail som dina främsta arbetsverktyg, där du tar emot inkommande samtal och mail från våra företagskunder. Majoriteten av ärendena kommer in till vårt supportsystem via mail, där du prioriterar de olika ärenden som kommer in, vilket kan vara allt ifrån frågor om SIM-kort, en växel som inte fungerar eller att lägga upp en ny svarsgrupp. Det är du som är ansiktet utåt företaget eftersom det är dig kunderna får kontakt med när de har frågor eller problem. Därför ställer rollen höga krav på gott kundbemötande, samtidigt som det krävs struktur och en förmåga att arbeta strukturerat.
Du kommer även att agera som ett administrativt stöd till vår projektledare när det är lugnt på supporten. Eftersom vi är ett litet bolag sett till antalet anställda så kan du även komma att behöva rycka in och hjälpa till där det behövs.

Krav på person

För att passa i rollen som kundsupport på Heycom ser vi att du har haft en liknande roll tidigare, där du har arbetat inom telekom med support mot företagskunder.
Du har kunskap om olika operatörer och växelsystem och har erfarenhet av vilka problem som kan komma att uppstå. Som person är du serviceminded och trivs med kundkontakt och att lösa problem, du är tålmodig och har en god social kompetens för att kunna möta kundernas frågor och funderingar. Det är ett krav att du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift, det är även ett krav på god datorvana. Vi är ett fartfyllt företag med högt till tak, därför är det viktigt att du trivs i föränderliga miljöer där du på sikt själv har en stor möjlighet att påverka din roll i företaget.

Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.

Start: Augusti/september.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Dagtid.
Plats: Stockholm, centralt.

PerformIQ - rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner gällande rekrytering. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till vår Rekryteringskonsult Martina Hansson på 073-353 75 08. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-06-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-12
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1961
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Hansson

Företag
PerformIQ

Adress
PerformIQ
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2912059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ: