Kundsupport / Teknisk support / Kundservicemedarbetare

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Alingsås
2020-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport / Teknisk support / Kundservicemedarbetare" (publicerad 2020-11-19) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Alingsås, Ale, Vårgårda, Lerum, Bollebygd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Alingsås, Ale, Härryda, Lilla Edet, Partille eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-09-17

Företaget
Företaget levererar lösningar och verktyg för en kommunikationsprocess i världsklass. De arbetar med olika typer av kundlösningar, exempelvis traditionell print, butiksmaterial och grafiskt tryck till elektroniska kommunikationslösningar med fokus på kundens behov. Denna tjänst är placerad på deras kontor i Alingsås, där du inledningsvis får introduktion och stöttning av kollegor med mångårig erfarenhet för att utvecklas i rollen. Företagskulturen präglas av engagemang och pålitlighet du arbetar i en omväxlande miljö för att möta kundernas behov.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport utgör du en framträdande funktion där du är en primär kontaktperson för verksamhetens företagskunder. Du kommer hantera den dagliga driften och agera teknisk support där din roll kan förklaras som en central kontaktperson gällande frågor kring de elektroniska tjänster som företaget erbjuder. Större delen av ärendena inkommer via företagets ärendehanteringssystem samt mail. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor samt andra funktioner internt och du rapporterar till Teamchefen.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom IT/teknik, försäljning, kundservice och/eller administration
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har mycket goda kunskaper i engelska
• Du har en god datorvana och erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system

Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och trivs i en roll där du får ge god service till dina kunder. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att prioritera i ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och agera problemlösande ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och en varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Alingsås
Lön: Enligt överenskommels

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, kundmottagare, servicedesk, first line, kundservice, kommunikation, teknik, support, IT-support, EDI, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Alingsås

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5363654

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: