Kundsupport och orderhanterare till trivsamt bolag

SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Witre Manutan är det kompletta företaget inom arbetsplatsutrustning för industri, lager och kontor. Här hittar kunderna allt de behöver för att utrusta sin arbetsplats. Med marknadens bredaste utbud från ledande tillverkare och medarbetare som kan sin sak och brinner för att hjälpa till är vi den enda leverantör man behöver för att skapa bra arbetsmiljö och fungerande dagar på jobbet. Witre Manutan finns i hela Norden och ingår i den europeiska koncernen Manutan, med fler än 200000 produkter i sortimentet.

Har du tidigare erfarenhet ifrån kundservice eller sälj? Är du en kreativ och serviceinriktad person som trivs i en kundfokuserad tjänst? I samarbete med Witre söker vi dig som talar och skriver flytande danska och vill arbeta i en varierande och utvecklande tjänst som kundservicemedarbetare. Är det dig vi söker?

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din roll på Witre arbeta i ett team som präglas av kreativitet, samarbete och hjälpsamhet. Dina ansvarsuppgifter innefattar att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa. Du arbetar med att ta emot och administrera order, följa upp frågor via såväl inkommande samtal, mail som chat och hantera reklamationer. Dessutom kommer du att jobba med att skapa och konvertera offerter. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar såväl i Sverige och Danmark som mot företagets kunder kommer din service- och samarbetsförmåga väl till användning.

Vem är du?
Du har med fördel arbetat i en liknande bransch och har flerårig erfarenhet inom support, sälj eller liknande. Du känner dig trygg att använda Officepaketet, främst Excel och har du vana av Navision är det meriterande. Du behärskar förutom svenska och engelska även danska obehindrat i såväl tal som skrift.

Som person är du kreativ, flexibel och effektiv och gillar utmaningar. Du trivs i en bred tjänst med ett högt tempo, och tar gärna initiativ att följa upp kunden pro-aktivt via telefon. Är du dessutom en driven och proaktiv person med en god strukturförmåga har du hittat rätt! Din nyfikenhet och ett intresse för att lära dig Witres produkter och kunder kommer skapa goda förutsättningar för att nå framgång i tjänsten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och för rätt person övergår sedan tjänsten till en direktanställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81 eller på frida.johansson@sjr.se

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-01-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson frida.johansson@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
3907916

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: