Kundsupport och Kontorsadministratör

2Complete AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport och Kontorsadministratör" (publicerad 2018-04-27) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Gillar du multitasking och när varje ny dag bjuder på nya utmaningar? Nu söker vi dig som vill jobba med kundsupport och kontorsadministration i en kombinerad roll.

I rollen som Kundsupportmedarbetare kommer du att:

• bli en del av vårt kundsupport-team på vårt kontor i Stockholm där vi arbetar med både reaktiv och proaktiv kundsupport för främst företag.
• ansvara för att hantera inkommande kundsupportärenden via telefon och e-post. Det kan till exempel handla om att publicera platsannonser, hjälpa kunder med e- postsupport, uppdatera grafiskt material, ta fram statistikrapporter med mera.
• arbeta tätt tillsammans med våra säljare och tillsammans hittar vi lösningar som hjälper våra kunder, rekryterande företag, att lyckas med sina rekryteringar.

I rollen som Kontorsadministratör är dina ansvarsområden:
• ansvar för att kontoret fungerar som ett väloljat maskineri. Det kan till exempel handla om att förbereda inför möten eller beställningar och leveranser till kontoret.
• assistera företagets ledningsgrupp med administration.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av 2Complete och uthyrd till kunden.

Om företaget
Mer information om bolaget ges vid en intervju

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice-arbete i någon form, gärna med fokus på företagskunder. Du är inte bara är bra på att hålla många bollar i luften, du formligen älskar det. Du är dessutom bra på att bedöma vilka som är gjorda av glas. Vidare har du god datorvana och kan använda Ctrl+C/Ctrl+V i sömnen och känner dig riktigt bekväm med att arbeta i MS Office på lite mer avancerad nivå. Du har troligtvis även arbetat i ett eller flera CRM-system som till exempel Salesforce. Som person är du nyfiken, lösningsfokuserad och har en positiv attityd. Du väljer att se lösningar istället för problem.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

sökord: kundservice, kundtjänst, handläggare, kundsupport, service,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 1231
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emily Higgins emily.higgins@2complete.se 073 365 68 32

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4057294

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: