Kundsupport / Customer Service Agent till Ikano Bank
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-03-06Om tjänstenTjänsten är ett vikariat på ett år och är direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ikano Bank.
Om företagetIKANO Bank erbjuder enkla och förmånliga lån och sparprodukter till privatkunder, försäljningstjänster till butiker samt leasing- och faktureringslösningar till företag. IKANO Bank har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Storbritannien, Polen, Tyskland och Österrike och är en del av Ikano Groups finansiella verksamhet. IKANO är ett internationellt företag med verksamhet inom bank, försäkring, bostäder och detaljhandel. Ikano Group grundades 1988 och ägs av familjen Kamprad.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna innefattar huvudsakligen att kommunicera med våra norska kunder via telefon och mejl där du erbjuder Ikano Banks tjänster och skapar anpassade lösningar baserat på kundens behov. Du ansvarar för att genomföra inledande kreditrekommendationer och kreditbedömningar. Vidare hanterar du reklamationer och klagomål samt bistår med att öka befintliga lån eller krediter. Dessutom ingår merförsäljning i dina arbetsuppgifter där du informerar om försäkringsmöjligheter relaterade till våra tjänster och erbjudanden.
• Daglig kundkontakt via mejl och telefon
• Genomföra inledande kreditrekommendationer och kreditbedömningar
• Hantering av reklamationer
• Merförsäljning till kunder
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet från en liknande roll som innefattat kundsupport. Meriterande med bakgrund inom bank, finans och försäkring
• God dator- och systemvana
• Anknytning till och förståelse för norska
• Svenska och engelska i tal och skrift
Vi tror att du som söker är en person som trivs i en roll där du ges möjlighet att hjälpa kunder och ge förstklassig service som bidrar till hög kundnöjdhet. Vi ser att du är noggrann i utförandet av dina arbetsuppgifter och trivs med att agera på eget initiativ. Vidare tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera. För att lyckas i rollen ser du ett värde i att samarbeta och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa dig efter olika personer och hjälper gärna till med det som behövs. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående med viss hänsyn till uppsägningstid
Plats: Hyllie i Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Emma Krupic
emma.krupic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8520026
Observera att sista ansökningsdag har passerat.