Kundsupport
Randstad AB / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ludvika,
Smedjebacken,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Ludvika,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter,
Borlänge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-09-04Dina arbetsuppgifterVi söker dig som vill arbeta med kundsupport hos vår samarbetspartner i Ludvika. Anställningen är ett konsultuppdrag med start omgående. Som kundsupport medarbetare är du ansvarig från beställning mottagen, tills leverans är klar och betalning mottagen. Du arbeta med en portfölj av globala kunder, interna såväl som externa. Du Ser till att prestationer är i toppklass, pålitliga och helst överträffar kundernas förväntningar. Samarbeta nära tvärfunktionellt med andra avdelningar såsom försäljning, eftermarknad, ekonomi, planering, produktion, design och SCM. Du kommer att bidra i vår strävan efter ständiga förbättringar av våra processer.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV. Du ansöker på
www.randstad.se, innan den 2024-09-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
johanna.rodell@randstad.se.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.
Ansvarsområden
Ansvarsområden:
Hantera en portfölj av globala kunder, både internt och externt.
Ansvarig från mottagande av order till leverans och betalning.
Nära samarbete med andra avdelningar såsom försäljning, eftermarknad, ekonomi, planering, produktion, design och SCM.
KvalifikationerVi söker någon som:
Är drivande, serviceinriktad och välorganiserad.
Teamorienterad, kommunikativt skicklig och uppskattar att arbeta med människor.
Är intresserad av tekniska och kommersiella aspekter av affärsverksamhet.
Har akademisk bakgrund inom företagsekonomi, teknik, logistik och/eller arbetslivserfarenhet inom nämnda områden.
Flytande engelska, både skriftligt och muntligt, är ett krav. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Svenska är obligatoriskt.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Johanna Rodell
johanna.rodell@randstad.se +46702881447 Jobbnummer 8878991
Observera att sista ansökningsdag har passerat.