Kundsupport

Taxi Kurir Stockholm / Butikssäljarjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Taxi Kurir Stockholm i Huddinge, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som vill hjälpa oss att ge en god och personlig service till våra transportörer, taxiförare och övriga kunder i ett stimulerande, utmanande och utvecklande arbete på en avdelning med trevliga kollegor.
Tillsammans utgör ni en central funktion i verksamheten som bland annat handlägger och hjälper till i serviceärenden, agerar support och tar hand om frågor gällande reklamationer. Idag är avdelningens roll i en utvecklingsfas vilket innebär att du här får chansen att vara med och till stora delar forma tjänsten tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som:
• Har goda kunskaper inom Microsoft Office 365
• Klarar av stressiga situationer
• Talar god svenska (övriga språkkunskaper är meriterande)
• Kan utreda och dokumentera reklamationer i en IT-miljö

Det är även meriterande om du har varit taxiförare, åkare eller arbetat inom taxi i övrigt.
Vi lägger självklart stor vikt vid personlig lämplighet och som person bör du ha ett brinnande intresse för verksamhetsutveckling. Vi ser även gärna att du trivs i samarbete såväl som i självständigt arbete samt att du gillar att ha varierande arbetsuppgifter där du har direkt kontakt med våra kunder som är åkarna som i sin tur äger taxibilarna. Du trivs med att vara en hjälpande hand och har en positiv inställning till ett viktigt arbete. Vi vill att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas och vi välkomnar därför alla sökande och eftersträvar även mångfald.

Övrig Information:
• Start: Omgående
• Lön: Individuell (följer kollektivavtalet med Unionen)
• Karriärmöjlighet: Ja
• Omfattning: Heltid
• Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter fast tillsvidare-anställning.

• Har goda kunskaper inom Microsoft Office 365
• Klarar av stressiga situationer
• Talar god svenska (övriga språkkunskaper är meriterande)
• Kan utreda och dokumentera reklamationer i en IT-miljö

Taxi Kurir - Skandinaviens största taxiorganisation
Taxi Kurir är Skandinaviens ledande taxiorganisation med tillgänglighet, punktlighet och säkerhet som ledord. Taxi Kurir är en del av Cabonline Group som är en av Europas ledande teknik- och serviceleverantörer till taxi och transportbranschen. I Sverige och Norge är cirka 3 500 åkerier anslutna med tillsammans fler än 7 000 fordon under olika varumärken. Gruppen omsätter drygt 5,6 miljarder kronor och utför fler än 60 000 resor per dygn. Besök oss även gärna på www.taxikurir.se.

Publiceringsdatum
2017-10-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-27
Ange följande referens när du ansöker: Kundsupport

Kontakt
Sadegh Banaie sadegh.banaie@taxikurir.se 0708312598

Företag
Taxi Kurir Stockholm

Adress
Taxi Kurir Stockholm
Box 42201
12617 Stockholm

Kontorsadress
Ellipsvägen 12

Jobbnummer
3764431

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Taxi Kurir Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Taxi Kurir Stockholm: