Kundservicepersonal till livsviktigt företag

Manpower AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicepersonal till livsviktigt företag " (publicerad 2020-01-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till vår kund Arthrex i Hammarbyhamnen söker vi dig som vill bli en del av företagets kundservice. Teamet består idag av fem personer där en person ska på föräldraledighet och nu behöver gruppen ett tillskott. Vi letar efter dig som trivs i en miljö där alla alltid ställer upp för varandra och inte tvekar att rycka in även på andra arbetsområden om det skulle behövas.

Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och löper på under tolv till arton månader, beroende på när du kan börja. Under uppdraget blir du anställd hos oss på Manpower.

Vad gör Arthrex?

Arthrex är ett globalt medicintekniskt företag och en av de ledande aktörerna inom ortopedkirurgisk utrustning och medicinsk utbildning. Arthrex har arbetat med att förbättra kirurgiska tekniker och metoder inom ortopedi och traumatologi sedan början av åttiotalet. Genom sin mission: "Helping Surgeons Treat Their Patients Better", har Arthrex blivit en pionjär inom området artroskopi. Arthrex har sedan starten utvecklat över

11 000 innovativa produkter och innehar 400 patent för minimalinvasiv ortopedisk kirurgi världen över. Arthrex lägger stor vikt vid användarvänlighet för kirurgerna och säkerhet för patienterna. Arthrex är ett oberoende, privatägt företag med huvudkontor i Florida och har för närvarande över 4 000 anställda i tjugo dotterbolag över hela världen.

Uppdraget

Dina dagliga kontakter är företagets kunder som vanligtvis finns inom sjukhusen eller Landstingens inköpscentraler. Kommunikationen sker mestadels via e-post men även via telefon.

Som en del i kundserviceteamet kommer dina huvudsakliga arbetsområden vara:



* Orderhantering
* Kundsupport via telefon och mail
* Säljstöd via telefon och mail
* Fakturering
* Hantering av kundreturer/låneutrustning till kund
* Hantering av reparationer & reklamationer



Vem söker vi?

För att trivas i rollen behöver du vara en person som verkligen brinner för service. Du är social, nyfiken, noggrann och känner den där kicken först när kunden är riktigt nöjd. Har du tidigare erfarenhet av en liknande roll, där du också arbetat i Navision eller liknande affärssystem, är det meriterande men inget krav. Viktigast är att du är rätt person för uppgiften. Känner du igen dig, tveka inte att söka. Du talar och skriver både engelska och svenska obehindrat.

Vad erbjuder vi dig?

Manpower kan hjälpa dig forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag? Klart du ska ha det också!

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta Maria Fant på maria.fant@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2019-12-03

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4534ed40-4e7c-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Jobbnummer
4985161

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: