Kundservicemottagare sökes till Gavlegårdarna
Miljonbemanning AB / Receptionistjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Miljonbemanning AB i Gävle,
Sandviken,
Söderhamn,
Östhammar,
Hedemora eller i
hela Sverige Om Gavlegårdarna
Gavlegårdarna är ett av Sveriges största allmännyttiga bostadsbolag och har en anrik historia som sträcker sig över mer än ett sekel bak i tiden. Bolaget har spelat och fortsätter att spela en central roll i förvaltning och utveckling av trivsamma och hållbara livsmiljöer för Gävleborna. Genom sin vision, Känn dig hemma, ingjuter Gavlegårdarna en känsla av gemenskap och trygghet i sitt dagliga arbete, vilket tydligt återspeglar bolagets djupa engagemang och omsorg för hyresgäster såväl som medarbetare.
Miljonbemanning söker nu två (2) till tre (3) kundassistenter för att stärka Gavlegårdarnas kundserviceavdelning som utgör en viktig del av bolagets Kundcentrum med sina 30 dedikerade medarbetare. I rollen som kundassistent, där du ingår i en arbetsgrupp om 16 personer, kommer du att arbeta under ledning av gruppchefen för kundservice. Ditt huvudsakliga ansvarområde blir att hantera och lösa hyresgästernas ärenden effektivt - främst via telefon. Denna roll erbjuder således en utmärkt möjlighet för dig som har en passion för kundservice och som strävar efter att göra en verklig skillnad i kundernas dagliga liv.
Publiceringsdatum2024-02-02Dina arbetsuppgifterSom Kundassistent har du daglig kontakt med Gavlegårdarnas kunder dels via telefon men också via mejl och chatt. Det är ett omväxlande arbete där du förväntas att vara bekväm i att arbeta med service via telefon, mejl eller chatt, att ha ett brinnande intresse för att hjälpa människor och att vara nyfiken på din omgivning.
På ett välkomnande, omtänksamt och mänskligt sätt tar du emot hyresgästens ärende och löser det inom ramen för gällande rutiner och processer samtidigt som du säkerställer att hon eller han förstått och accepterat lösningen. Således är det du som ger rätt service, vid rätt tillfälle och på rätt sätt till Gavlegårdarnas hyresgäster. Och i detta hänseende handlar det om tillgänglighet, service och kommunikation. Notera att Gavlegårdarnas lägger stor vikt på ett gott bemötande och att hyresgästen ska känna sig hörd och sedd.
Nedan följer dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Att svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad.
• Att ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande frågor.
• Att ge statusinformation om pågående ärenden.
• Att ta emot felanmälningar.
• Att hantera nycklar och taggar.
• Att hantera betalningsärenden såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar.
• Att skriva avtal för fordonsplatser och förråd.
• Att hantera uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd.
Vem är du?
Vi söker dig som har god kunskap av kundservice i offentlig eller privat sektor och bred erfarenhet av arbete i kundorienterade organisationer eller företag. Om du även har erfarenhet av bostadsbranschen så är det fördelaktigt - dock inget krav.
Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med Gavlegårdarnas hyresgäster via telefon, mejl och chatt ser vi gärna att du är bra på att lyssna djupt, kommunicera tydligt och sist men inte minst visa empati. Vi tror därtill att du utstrålar glädje, enkelhet och engagemang i dina möten. Sammantaget ställer detta krav på att du kan uttrycka dig i tal och skrift.
För att lyckas i rollen är du öppen och positiv som person och du tycker om att arbeta i grupp. Du är även ansvarstagande och kan självständigt se vilket arbete som bör utföras. Därutöver ser vi gärna att du har gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet som vi bedömer vara likvärdig. B-körkort och god datavana talar starkt till din fördel.
Övrig informationDetta är ett visstidsvikariat om tolv (12) månader med start omgående. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 7 och 16, och du arbetar fysiskt från Gavlegårdarnas ordinarie arbetsplats.
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på
rekrytering@miljonbemanning.seOm Miljonbemanning
Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.
Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.
Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Miljonbemanning AB (org.nr 556959-9318),
http://www.miljonbemanning.se/ Arbetsplats Miljonbemanning
Jobbnummer 8439726
Observera att sista ansökningsdag har passerat.