Kundservicemedarbetare till välkänt pensionsbolag

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-29

Företaget
Företaget erbjuder pensionslösningar där en viktig uppgift är att leverera så gynnsamma lösningar som möjligt för kunden. De har en lång historia och en trevlig kultur internt där man månar om de anställdas välmående. Kontoret ligger i centrala Stockholm och på kundserviceavdelningen arbetar ett 20-tal personer. Stort fokus ligger vid att ge en exceptionell service till företagets kunder.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal och ger en förstklassig service till företagets kunder. Du besvarar kunders frågor gällande pensionslösningar och företagets produkter till största del via telefon men även via e-mail och chatt. I rollen ingår även att under långsäsong ringa servicesamtal till kunderna i uppföljningssyfte. God kommunikation är viktigt och du följs upp genom regelbundna kvalitetsmätningar för att säkerställa att kunden får sina behov tillfredsställda. Mätningarna görs både gruppbaserat och individuellt. I den här rollen trivs du som tycker om att leverera förstklassig service samt tycker om att utvärderas mot mål och nyckeltal.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Tidigare arbete i serviceyrke, gärna inom säljyrke/kundtjänst
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Kunskaper i tredje språk (meriterande)

För att trivas i rollen tror vi att du som söker är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande gentemot kunder. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Det är även av vikt att du kan hantera stress och hög arbetsbelastning. För att trivas i den här rollen är det viktigt att du brinner för att leverera förstklassig service, tycker om att arbeta mot mål och alltid utvecklas. Här ges du som brinner för kundtjänst och vill utvecklas inom området en chans till en fot in hos en attraktiv arbetsgivare.

Övrig information:

Start: Mitten av augusti
Plats: Stockholm
Lön: Enligt Ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservicemedarbetare, kundtjänst, pension, service, telefon, mail, chatt, kundtjänst, kundsupport

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajza Zellman Sjööblom 08-40024050 kajza.zellman.sjooblom@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2931735

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: