Kundservicemedarbetare till välkänt pensionsbolag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-06-29FöretagetFöretaget erbjuder pensionslösningar där en viktig uppgift är att leverera så gynnsamma lösningar som möjligt för kunden. De har en lång historia och en trevlig kultur internt där man månar om de anställdas välmående. Kontoret ligger i centrala Stockholm och på kundserviceavdelningen arbetar ett 20-tal personer. Stort fokus ligger vid att ge en exceptionell service till företagets kunder.
Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal och ger en förstklassig service till företagets kunder. Du besvarar kunders frågor gällande pensionslösningar och företagets produkter till största del via telefon men även via e-mail och chatt. I rollen ingår även att under långsäsong ringa servicesamtal till kunderna i uppföljningssyfte. God kommunikation är viktigt och du följs upp genom regelbundna kvalitetsmätningar för att säkerställa att kunden får sina behov tillfredsställda. Mätningarna görs både gruppbaserat och individuellt. I den här rollen trivs du som tycker om att leverera förstklassig service samt tycker om att utvärderas mot mål och nyckeltal.
Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• Tidigare arbete i serviceyrke, gärna inom säljyrke/kundtjänst
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Kunskaper i tredje språk (meriterande)
För att trivas i rollen tror vi att du som söker är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande gentemot kunder. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Det är även av vikt att du kan hantera stress och hög arbetsbelastning. För att trivas i den här rollen är det viktigt att du brinner för att leverera förstklassig service, tycker om att arbeta mot mål och alltid utvecklas. Här ges du som brinner för kundtjänst och vill utvecklas inom området en chans till en fot in hos en attraktiv arbetsgivare.
Övrig information:
Start: Mitten av augusti
Plats: Stockholm
Lön: Enligt Ök.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundservicemedarbetare, kundtjänst, pension, service, telefon, mail, chatt, kundtjänst, kundsupport
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajza Zellman Sjööblom 08-40024050
kajza.zellman.sjooblom@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2931735
Observera att sista ansökningsdag har passerat.