Kundservicemedarbetare till Customer Care i Insjön!
Clas Ohlson AB / Kundservicejobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Leksand,
Gagnef,
Rättvik,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clas Ohlson AB i Leksand,
Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Gävle eller i
hela Sverige Vi erbjuder dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig till att vara dig själv. Clas Ohlson har hjälpt kunder att lösa sina vardagsproblem i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att fortsätta förenkla livet i 100 år till.
Nyfiken? Tveka inte att läsa vidare för att se om det är dig vi letar efter!
Om rollen
Till Customer Care söker vi nu flera medarbetare till julhandeln 2022. Tjänsterna kan variera i tjänstgöringsgrad men 100% är önskvärt. Anställningstiden sträcker sig mellan vecka 47-1. Du kommer ges möjligheten upplärning av erfarna medarbetare innan du startar under två veckor, med start den 7 november 2022. Som medarbetare på Customer Care jobbar du enligt schemalagd arbetstid med varierande dags-, kvälls och helgtider.
På Customer Care i Insjön hjälper vi dagligen våra kunder med att besvara frågor om våra produkter, leveranstider och ordrar. Här möter vi kunden genom mail, telefon och chatt med målsättningen att det ska vara enkelt att få kontakt och hjälp från oss. Merförsäljning är också en viktig del av rollen genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp. Våra medarbetare på denna funktion spelar en nyckelroll i vår kundresa och vi har som målsättning att leverera en kundupplevelse i världsklass, vilket vi också gör och vi har fått pris för bästa kundtjänst inom Retail i Sverige tre år i rad! Läs mer här! (
https://about.clasohlson.com/sv/story/handelns-basta-kundservice-for-tredje-aret-i-rad/)Vem är du?
Vi tror att du som söker är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person är du serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.
För att lyckas i denna tjänst behöver du även ha goda datorkunskaper samt god kommunikationsförmåga i både svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt.
Passar vi dig?
Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet, tillsammans med dig vill vi hitta smarta lösningar för alla våra kunder!
Bli en del av oss!
Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta Stefan Strandell (Team Manager) på mejl
Stefan.strandell@clasohlson.se alternativt telefon 076-696 96 40, Ebba Östberg (Team Manager) på mejl
Ebba.ostberg@clasohlson.se alternativt telefon 076-696 96 56 eller Henrik Lindström (Team Manager) på mejl
henrik.lindstrom@clasohlson.se alternativt telefon 076-698 57 70.
Välkommen med din ansökan! Ansökningar behandlas löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-10-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClas Ohlson AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clas Ohlson AB (org.nr 556035-8672),
https://about.clasohlson.com/sv/ Arbetsplats Clas Ohlson Sverige
Jobbnummer 7074424
Observera att sista ansökningsdag har passerat.