Kundservicemedarbetare / Teknisk kundtjänst / Helpdesk
Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-09-24FöretagetFöretaget verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Företaget söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Denna tjänst är ett uppdrag på sex månader och en del av vår personaluthyrning. Detta innebär att du arbetar som konsult via Bravura under ditt uppdrag. Efter sex månader finns mycket goda möjligheter till förlängning.
Dina arbetsuppgifterRollen innebär att du ansvarar för användarstöd och agerar teknisk support gentemot företagskunder. Tjänsten är varierande då frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Vidare administrerar du inkommande ärenden och definierar frågor som behöver skickas vidare till specialister. Du tillhör ett team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Då tjänsterna och produkterna ständigt utvecklas får du som supportmedarbetare även möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion av dina kollegor och din närmsta ledare.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har erfarenhet av att arbeta kundnära, gärna som teknisk support eller kundtjänstmedarbetare
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har ett tekniskt intresse och som trivs med att arbeta i en social roll. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Dina kollegor litar på dig och du har en förmåga att hålla det du lovar. Du driver ditt eget arbete framåt och trivs i en föränderlig miljö.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: Kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, teknisk support, supporttekniker, tekniker, nätverkstekniker, 1st line, first line, drifttekniker, tekniker, telekom, datakom, supportdesk, support, nätverk, nätverksteknik, konsult, heltid, Malmö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabrielle Svensson
gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4363297
Observera att sista ansökningsdag har passerat.