Kundservicemedarbetare fransk- och engelsktalande BillerudKorsnä

Personalpoolen Mellansverige AB / Butikssäljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.

BillerudKorsnäs är ledande inom förnybart förpackningsmaterial. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde både internt och externt gentemot kunder och partners. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer - vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid? www.billerudkorsnas.se

 Vi söker en fransktalande kundservicemedarbetare som kan vara tillgänglig from 1 september 2015 tom 15 februari 2016.  

Vi erbjuder utmanande och utvecklande arbetsuppgifter i en stimulerande miljö där medarbetaren förväntas tillhandahålla förstklassig kundservice gällande orderprocessen från förfrågan till slutleverans hos kund.

Arbetet innebär nära dialog med kund och säljare angående samtliga förekommande frågeställningar inom de områden som ingår i befattningen. Då stor del av kommunikationen med kunder och säljare sker på franska och engelska så krävs flytande nivå på franska, engelska och svenska.

Man kommer att ha en central roll i arbetet för leveranssäkerhet och kundnöjdhet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

•          Orderadministration från förfrågan till faktura

•          Säkerställa att gällande leveransserviceerbjudande till våra kunder uppfylls

•          Aktivt arbeta med ökad leveranssäkerhet

•          Arbetstiderna är ca 08.00-16.45 med senarelagd arbetstid 1-2 dagar per vecka då man arbetar till kl 17.00.  

 Kvalifikationer

•          Högskole- eller universitetsexamen.

•          Erfarenhet från arbete med externa kunder och kundservice.

•          God förmåga att förstå hur leveransprocessens olika delar bidrar till servicegraden

•          Drivande och med god problemlösningsförmåga

•          Service- och lösningsorienterad

•          Kommunikativ och strukturerad

•          Utmärkt förmåga i  franska, svenska och engelska både i tal och skrift. Övriga språk är meriterande

•          Stresstålig och med god samarbetsförmåga

Körkort och tillgång till bil är ett krav.

Tjänsten är en bemanning med placering i Frövi.

Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast 26/8-2015 på www.personalpoolen.se/jobb , urval kan komma att ske löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Publiceringsdatum
2015-08-19

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Dawidson, konsultansvarig 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
70142 ÖREBRO

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2396160

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: