Kundservicemedarbetare för uppdrag om 2 månader

Jurek Rekrytering & Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare för uppdrag om 2 månader" (publicerad 2015-06-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-06-10

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi en kundservicemedarbetare för ett tillfälligt uppdrag under tiden de genomför en rekryteringsprocess. Tjänsten påbörjas i slutet av juli och pågår till slutet av september.

Som medarbetare i kundservicegruppen ansvarar du för att upprätthålla kundnöjdheten genom snabb och personlig hantering av kundärenden. I tjänsten ingår både front office-uppgifter såsom in- och utgående kundsamtal, mailhantering och facebook-hantering samt back office-uppgifter såsom administration av abonnemang, reklamationshantering, kampanjadministration och kundutskick.

Vem är du?

Vi söker dig som har 1-5 års erfarenhet av kundservicearbete, både via telefon och också e-post. Du har erfarenhet från något CRM-system och god datorvana. Du kan uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.

Som person är du noggrann, lyhörd och stresstålig. Du drivs av att ge bra service och gillar att jobba mot uppsatta mål. Du är tydlig i din kommunikation och är van att jobba kundinriktat. Du är positivt inställd, trevlig och samarbetsvillig.

Du erbjuds

Du erbjuds att få arbeta i en spännande verksamhet i en modern bransch med högt i tak. Det är ett härligt tight gäng som samarbetar tillsammans i fina lokaler på Södermalm. Denna tjänst ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och startar i slutet av juli och pågår över till slutet av september.

För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Thomas Eklöf, thomas.eklof@jurekbemanning.se

Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent på 50 %.

Start:

Start i slutet av juli t.om. slutet av september.

Ersättning
Enligt ök.

Sista ansökningsdag

Ansök så snart som möjligt då detta är en snabb process!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2794
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Thomas Eklöf

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2332096

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: