Kundservicemedarbetare

Arena Personal Sverige AB / Kundservicejobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-05-21

Om tjänsten
Kund expanderar nu i Norge och behöver därför förstärka upp kundserviceavdelning med en norsktalande person.

KYOCERA SENCO Sweden AB har funnits i Sverige sedan 1980 och är beläget med lager och kontor i Strängnäs.
SENCO är ett starkt produktprogram mot infästning. Under de närmaste åren kommer nya innovativa produkter lanseras och tillsammans med en ökad produktportfölj ge våra kunder tillgång till ett av marknadens bästa, kompletta och innovativa produktprogram för infästningslösningar.

OM TJÄNSTEN
Gillar du ordning och reda? Är du en lagspelare som trivs på en arbetsplats med högt tempo där service präglar verksamheten? Då passar det här arbetet dig.

DIN PROFIL
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Du har arbetat administrativt tidigare, gärna med liknande arbetsuppgifter och har lätt för att samarbeta i team. Du har god datorvana och är van vid att hantera och fullfölja flera arbetsuppgifter parallellt. Du är en person som kan arbeta självständigt och kan planera och organisera ditt arbete. Du är en problemlösare som gillar att göra det lilla extra även vid hög arbetsbelastning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Noggrannhet, öppenhet och lyhördhet är väldigt viktiga egenskaper då det handlar om att ge allra bästa service. Du är nyfiken och drivs av att ständigt utvecklas och lära dig nytt.

Dina arbetsuppgifter
Det är en varierande roll med många olika arbetsuppgifter tex:
• Registrera inkommande order och prissätta enligt kundavtal
• Följa upp och återkoppla kundärenden
• Fakturera, kreditera och hantera fraktdokument
• Per telefon och mail dagligen ge support till våra kunder och säljare

Kvalifikationer
• Erfarenhet av arbete inom administration och service
• God allmän datavana, Outlook och Excel. Kunskaper i Pyramid och SAP är meriterande
• Gärna tidigare erfarenhet av handel mellan Sverige och Norge, inklusive tullhantering.
• Flytande svenska och norska i tal och skrift är ett krav. Förstå och tala engelska

Dina personliga egenskaper
• Ansvarfull och självgående
• Strukturerad och noggrann
• Hög servicekänsla
• Flexibel och lyhörd
• Social och serviceinriktad

Intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arena Personal Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7735".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916), http://www.arenapersonal.com

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5754495

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: