Kundservicemedarbetare
Arena Personal Sverige AB / Kundservicejobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Strängnäs,
Knivsta,
Enköping,
Eskilstuna,
Nykvarn eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-05-21Om tjänstenKund expanderar nu i Norge och behöver därför förstärka upp kundserviceavdelning med en norsktalande person.
KYOCERA SENCO Sweden AB har funnits i Sverige sedan 1980 och är beläget med lager och kontor i Strängnäs.
SENCO är ett starkt produktprogram mot infästning. Under de närmaste åren kommer nya innovativa produkter lanseras och tillsammans med en ökad produktportfölj ge våra kunder tillgång till ett av marknadens bästa, kompletta och innovativa produktprogram för infästningslösningar.
OM TJÄNSTEN
Gillar du ordning och reda? Är du en lagspelare som trivs på en arbetsplats med högt tempo där service präglar verksamheten? Då passar det här arbetet dig.
DIN PROFIL
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Du har arbetat administrativt tidigare, gärna med liknande arbetsuppgifter och har lätt för att samarbeta i team. Du har god datorvana och är van vid att hantera och fullfölja flera arbetsuppgifter parallellt. Du är en person som kan arbeta självständigt och kan planera och organisera ditt arbete. Du är en problemlösare som gillar att göra det lilla extra även vid hög arbetsbelastning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Noggrannhet, öppenhet och lyhördhet är väldigt viktiga egenskaper då det handlar om att ge allra bästa service. Du är nyfiken och drivs av att ständigt utvecklas och lära dig nytt.
Dina arbetsuppgifterDet är en varierande roll med många olika arbetsuppgifter tex:
• Registrera inkommande order och prissätta enligt kundavtal
• Följa upp och återkoppla kundärenden
• Fakturera, kreditera och hantera fraktdokument
• Per telefon och mail dagligen ge support till våra kunder och säljare
Kvalifikationer• Erfarenhet av arbete inom administration och service
• God allmän datavana, Outlook och Excel. Kunskaper i Pyramid och SAP är meriterande
• Gärna tidigare erfarenhet av handel mellan Sverige och Norge, inklusive tullhantering.
• Flytande svenska och norska i tal och skrift är ett krav. Förstå och tala engelska
Dina personliga egenskaper• Ansvarfull och självgående
• Strukturerad och noggrann
• Hög servicekänsla
• Flexibel och lyhörd
• Social och serviceinriktad
Intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagArena Personal Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7735".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916),
http://www.arenapersonal.com Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5754495
Observera att sista ansökningsdag har passerat.