Kundservicemedarbetare

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person som gillar ekonomi och har en förmåga att lösa problem? Nu söker vi en Kundservicemedarbetare till Luleå Renhållning.

Luleå Renhållning AB är Luleå kommuns största företag i avfallsbranschen. Vår verksamhet är riktad både till hushåll och företag. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall från 38 000 hushåll och 700 företag i Luleå. Totalt hanterar vi 55 000 ton avfall per år och omsätter 110 mkr. Vi är idag 70 anställda som arbetar med att skapa miljönytta för Luleås invånare.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som kundservicemedarbetare kommer du att hantera inkommande kundärenden över telefon och mail. Kunderna du möter är i första hand från Luleå kommuns hushåll och företag. Det huvudsakliga arbetet innebär att du tar emot och registrerar kundens beställningar som i sin tur genererar arbetsorder till våra olika arbetsfordon. Du kommer att besvara frågor om fakturor, flyttning av abonnemang och övriga frågor om kundabonnemangen. Vidare kommer du att hantera ekonomifrågor och svara på frågor om de olika tjänster vi utför och priser för dessa.

Vem trivs här?
Som person är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad. I denna roll krävs det att du är självgående kombinerat med ett professionellt bemötande internt så väl som externt. Du besitter en hög servicekänsla och skapar förtroende i det arbete du utför.

Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom kundservicearbete där du även besitter kunskaper inom ekonomi i form av fakturering och kundreskontra. Du har ekonomisk gymnasial utbildning eller likvärdig eftergymnasial utbildning. Vidare ser vi gärna att du har viss erfarenhet kring utredningsarbete och datorvana i Officepaketet. Då vi jobbar i dataprogrammet EDP Future och EDP mobile är det meriterande med erfarenhet av dessa system.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga att skapa positiva kundmöten. För att klara av rollen på ett bra sätt ser vi att du som person är förändringsbenägen, driven, stresstålig och ansvarsfull. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och kan hantera kunder och kundärenden av olika slag. Du har en god administrativ förmåga. Din initiativ- och problemlösningsförmåga är god och du har kapacitet att driva ditt eget arbete såväl som samarbete med andra.

Vad erbjuder vi?
Du kommer att arbeta på ett företag som andas framtidstro och som har miljö och ansvar som sin passion. Här finns möjlighet för rätt person att utvecklas.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Om du redan har en profil hos Adecco loggar du in nedan med din mailadress och ditt lösenord.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Henna Carnudd på henna.carnudd@adecco.se eller 070-315 39 96

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

I denna rekrytering kommer vi att använda oss av tester och videointervjuer i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan senast 27 november.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-11-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Henna Carnudd 0703153996

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ

Kontorsadress
Södra Kungsgatan 4

Jobbnummer
3145500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: