Kundservicehandläggare till chatt och e-mail (Heltid, vardagar,
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige Xzakt Gävle söker för kunds räkning nya kundservicehjältar och kundservicestjärnor att arbeta med vår kunds chattar och e-mails från privatkunder. Vår kund och uppdragsgivare i denna rekrytering är verksam inom e-handel.
Mer om rollen så kommer man hantera inkommande chatt och mail från vår kunds slutkunder som berör beställningar, leverans, reklamationer, produktfrågor med mer.
När du behöver hjälp finns våra härliga ledare och medarbetare som redan finns på uppdraget som hjälper till och likaså vår kund och uppdragsgivare hjälper till om det behövs.
För kundens del så är kvalité, bemötande, effektivitet och proaktivt arbete våra fyra viktigaste delar i att arbeta med slutkunderna och deras frågor. Kvalité i att ge rätt svar och information, ett bra bemötande för en god upplevelse, effektivitet i att se till att kund får snabbt svar och inte behöver vänta och proaktivt arbete i att vi ser till att kund inte behöver återkomma för att få sitt ärende löst.
Om Xzakt, vi grundades av superentreprenören och företagsprofilen Gunilla von Platen år 2000 i Skellefteå har sedan dess vuxit till att bli ett företag med närmare 400 medarbetare i Sverige.
Vi har funnits i Gävle sedan 2008 och har kontor centralt i Gävle nära beläget centralstationen om du pendlar eller åker med kollektivtrafik, parkeringsplatser för dig som tar bilen finns (Parkster) i anslutning till kontoret.
Totalt är vi strax 200 medarbetare i Gävle. Utöver detta kontor har vi verksamhet i Eskilstuna, Skellefteå, Stockholm samt Malaga på den spanska solkusten. Så om du tröttnar på Gävle och Sveriges väder finns det möjlighet att avancera inom vårat företag och flytta till Malaga och arbeta där i vår regi likaså!
För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös människa som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang och vill göra skillnad för andra människor och uppskattar att integrera med många olika typer av människor.
Mer om rollen,
• Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av kundservice
• Du måste inte ha tidigare erfarenhet av något slag, vi ser hellre att du har rätt inställning och engagemang.
I övrigt,
• Kollektivavtal finns tillsammans med UNIONEN
• Lokal fackklubb
• Möjlighet att påverka lön ytterligare via vår bonusmodell
Varmt välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-01-28ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXzakt Kundrelation AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913),
https://www.xzakt.com/ Arbetsplats Xzakt Kundrelation
Kontakt Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com Jobbnummer 6290742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.