Kundserviceansvarig
Msx International Ltd. England, Filial / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Malmö,
Södertälje eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 5000 anställda experter i 51 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.
Kundserviceansvarig
Just nu söker vi en serviceinriktad person för att arbeta med support på vår avdelning MSP (Managed Service Provider), där vi koordinerar konsulthanteringen för ett större företag i Göteborg via vårt konsultinköpningssystem b2bBuyer. Arbetet innebär att supportera och svara på frågor från kundanvändare, leverantörer och konsulter. Arbetsuppgifterna kommer också att vara att uppdatera, lägga upp nya användare och annan systemhantering.
Då vi är ett mindre team på endast tre personer värderar vi en positiv attityd, social förmåga och egen drivkraft högt, varför stor viktig kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice, administration och/eller support av liknande system.
Placeringsort och omfattning:
Göteborg, kontoret ligger i Gårda. Omfattning 100%, vikariat 3 månader. Tillträde snarast.
Publiceringsdatum2014-04-24Dina arbetsuppgifterDitt huvudansvar kommer vara att supportera kundanvändare, leverantörer och konsulter i deras frågor kring b2bBuyer. Detta inkluderar bland annat följande;
• Besvara inkommande samtal på Helpdesk telefonen kl.08:00-17:00
• Ansvara för vårt interna helpdesksystem (OTRS)
• Följa upp tidkort med kund och leverantörer
• Genomföra dagliga uppdatering i b2bBuyer
• Registrera nya leverantörsanvändare
Du kommer även att supportera vår rekryteringskoordinator med administration kring ordrarna vilket inkluderar bland annat följande;
• Boka intervjuer
• Gå igenom inkommande ordrar dagligen
• Följa upp konsult ordrar som ännu inte blivit godkända
Som rekryteringskoordinator hos oss tror vi att du:
• Tidigare erfarenhet inom kundservice, administration och/eller support
• Gärna har eftergymnasial utbildning inom administration eller liknande
• Erfarenhet från konsultområdet
• Serviceinriktad och stor vilja att ge kunderna professionell service
• Självständigt tar tag i arbetsuppgifter och finner en lösning
• Lätt för att lära, positiv, strukturerad och stresstålig
• Goda kunskaper i Office-paketet, främst goda kunskaper i Excel
• Talar och skriver svenska mycket bra och har en bra nivå på engelska
Om du är intresserad av tjänsten vänligen skicka din ansökan snarast till:
recruitmentnordics@msxi-euro.comVänligen märk ansökan med "Support". Ansökan bör innehålla både ett CV och ett personligt brev. Urval kommer ske löpande så vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2014-05-05.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Therese Wennerström, Account Manager,
twennerstrom@msxi-euro.com , 0704-451485
Besök gärna
www.msxi-euro.com för mer information.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-05
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitmentnordics@msxi-euro.comKontaktTherese Wennerström, Account Manager 031-337 88 46
twennerstrom@msxi-euro.comFöretagMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
AdressMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG
KontorsadressDRAKEGATAN 7
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3378840
Jobbnummer 1852014
Observera att sista ansökningsdag har passerat.