Kundserviceagenter extra till Jollyroom

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2018-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundserviceagenter extra till Jollyroom" (publicerad 2018-11-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 900 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 33 000 kvm stora lager, med över 30 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 200 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden står vi nu redo att expandera till nya länder. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Vi söker nu nya medarbetare till vår kundserviceavdelning, vår returavdelning och vårt showroom! Vi letar efter personer som kan jobba allt från 2 till 5 dagar per vecka då tjänsten baseras på behov i verksamheten.

Vi är ett företag som satsar på personalen och vi internrekryterar ofta, både inom avdelningen man jobbar på samt till andra avdelningar. De som åstadkommer toppenresultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd brukar gå långt inom Jollyroom.

Är du effektiv, positiv och vill komma in på en av Göteborgs mest växande arbetsplatser? Kan du starta någon gång under januarimånad? Då kanske detta är något för dig!

Publiceringsdatum
2018-01-19

Dina arbetsuppgifter
• Hantera returer
• Lösa reklamationsfall och ha viss leverantörskontakt
• Hjälpa kunder via mail och telefon
• Ta emot och serva kunder i vårt showroom

Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten och i ansökan får du även ange hur många timmar du vill jobba per vecka. Vi söker framförallt er som antingen studerar eller har ett annat jobb då vår verksamhet snabbt kan svänga och vi behöver ha flexibla medarbetare!

I denna anställning arbetar man som kundserviceagent och är därmed en del av teamen Retur, Showroom, Reklamation och Kundservice. Initialt söker vi medarbetare till returavdelningen och showroom men på sikt ser vi gärna att det finns intresse av att även utvecklas inom de andra rollerna. På vår returavdelning arbetar man mycket administrativt och tar emot inkomna returer. Eftersom vi har både stora och små varor är det viktigt att man trivs i ett relativt fysiskt arbete där tunga lyft kan förekomma. Till vårt showroom kan man som kund komma för att hämta ut beställda varor, handla produkter till extra fina priser samt bekanta sig mer med vårt sortiment. Arbetet på showroom är mycket serviceinriktat och i denna roll krävs att man har en positiv attityd och alltid bemöter sin omgivning med ett leende.

Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som ge den bästa servicen i branschen. Som person är du prestigelös, ödmjuk och trivs med att jobba i ett högt tempo.

Det är meriterande om du har arbetsvana från kundservice, showroom, retur- eller reklamationshantering. Du ska kunna starta under slutet av januari och det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba i betalnings- eller bokningssystem samt SAP. Har du dessutom intresse och produktkännedom tror vi du skulle passa perfekt hos oss!

Vi erbjuder:
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och kontakt:
• Start: Januari, löpande
• Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov
• Placering: Göteborg, Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar 8-17 och 9-18
• Kontakt: Therese Wassén via therese.wassen@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jollyroom AB

Adress
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Göteborg

Kontorsadress
Tagenevägen 58

Jobbnummer
3914936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: