Kundservice / Orderhanterare / Koordinator

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-03-04

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget
Bravura söker för kunds räkning en roll med fokus på kundservice, ordermottagning och koordinering. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du huvudsakligen med kundservice där du hanterar inkommande ordrar samt supporterar kunder över mejl och telefon. Därtill supporterar du kollegor internt som behöver information för att sköta orderdistribuering. Du arbetar även med administrativa uppgifter såsom returhantering och kreditering.

Vidare har du en koordinerande roll där du gör enklare interna beställningar likt en Office Manager. Detta är en tjänst för dig som är intresserad av varierade arbetsuppgifter och många kontaktytor, både externt och internt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av kundservice
• Meriterande med erfarenhet inom koordinering och/eller administration
• God systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Vi söker dig som trivs i en kommunikativ roll och har förmågan att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar, både till kunder och kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och planerar din tid på ett välavvägt sätt, beroende på säsong och behov är det ibland mer- eller mindre arbete.

Vidare trivs du med varierade arbetsuppgifter, är flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till där det behövs. I den här rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och en vilja att utvecklas!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservice, kundsupport, service, support, administration, koordinator, koordinering, orderhantering, returhantering, Office Manager, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Kornelia Stöckel
kornelia.stockel@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6406090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: