Kundreskontra / Financial Support
eWork Group AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Group AB i Stockholm,
Västerås,
Linköping,
Jönköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Är du noggrann? Gillar du förändringar och är säker på att ta egna beslut. Då kan det vara just dig vi söker!
Ework växer och söker nu en ny kollega till Accounts Receivable / Financial Support i Stockholm. På Ework trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad.
Ework har en stark entreprenörsmässig företagskultur. Den visar sig i strävan efter att ha en ledande, innovativ roll på marknaden. Sedan starten 2000 har Ework lett en utveckling som stöpt om den nordiska konsultmarknaden. Idag är Ework Group marknadsledare i segmentet konsultmäklare och en av de ledande konsultleverantörerna på konsultmarknaden med nära 8 000 konsulter på uppdrag. Företaget växer snabbt och omsätter idag mer än 7 miljarder med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Polen och England. Ework erbjuder konsulter främst inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Bolagets aktier är noterade på Nasdaq OMX Stockholm.
Vi sitter i nya fräscha lokaler mitt i Stockholms innerstad, vi har en god kultur med högt i tak och vi erbjuder bra förmåner.
Funktionen
Du arbetar med fakturering, inbetalningar, påminnelser och fakturakorrigeringar och fokus ligger på att ge support till både kunder, leverantörer och intern personal. Du kommer även vara involverad i processförbättringar gällande kundreskontran. Du blir en del av en tempofylld funktion då vi har stora volymer med målsättning att öka dessa ytterligare. Vi gör vårt bästa och hjälper alltid varandra!
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av kundreskontra. Du har en ekonomisk bakgrund och är serviceinriktad med en god pedagogisk förmåga. Vi ser gärna tidigare erfarenhet från leverantörsreskontra samt en lättare förståelse för redovisning. Det är meriterande om du har arbetat i något av de större affärssystemen som finns på marknaden, vi använder idag Agresso.
Som person är du strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du är också självgående, effektiv och kan hålla ett högt tempo. För att trivas i rollen är du serviceinriktad och trivs med att ha många kontakter både internt och externt.
Meriterande med språkkunskaper inom finska, norska och danska.
Du måste ha goda kunskaper i Officepaketet och vara flytande i engelska och svenska.
Vi söker dig som är:
• En analytiskt och serviceinriktad problemlösare
• En Teamplayer som trivs med många kontaktytor
• Strukturerad, noggrann och ansvarsfull
• Angelägen, professionell och uppmärksam
Start: Snarast, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Anställning: Heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning
Placeringsort: Stockholm
Kontakt: Cornelia Persson,
cornelia.persson@eworkgroup.comVi använder oss av test som mäter personlighet och problemlösningsförmåga i denna rekryteringsprocess.
Ework har en stark entreprenörsmässig företagskultur. Den visar sig i strävan efter att ha en ledande, innovativ roll på marknaden. Sedan starten 2000 har Ework lett en utveckling som stöpt om den nordiska konsultmarknaden. Idag är Ework Group marknadsledare i segmentet konsultmäklare och en av de ledande konsultleverantörerna på konsultmarknaden med nära 8 000 konsulter på uppdrag. Företaget växer snabbt och omsätter idag mer än 7 miljarder med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Polen och England. Ework erbjuder konsulter främst inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Bolagets aktier är noterade på Nasdaq OMX Stockholm.
Publiceringsdatum2018-09-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEwork Group AB
AdressEwork Group AB
Mäster Samuelsgatan 60
11121 Stockholm
KontorsadressMäster Samuelsgatan 60
Jobbnummer 4347346
Observera att sista ansökningsdag har passerat.