Kundrådgivare till Telias Support i Sundsvall
Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Sundsvall
2018-11-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare till Telias Support i Sundsvall" (publicerad 2019-03-06) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Sundsvall,
Hudiksvall,
Örnsköldsvik,
Östersund,
Gävle eller i
hela Sverige Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom Kundsupport. Jag heter Anders Thungren och är ledare för ett av våra team. I Sundsvall sitter ett grymt gäng med fokus på kundservice och problemlösning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Din nästa utmaning?
Ditt jobb är att ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt där du hjälper dem att lösa sina tekniska problem. Under en vanlig arbetsdag kan du exempelvis hjälpa våra kunder att installera sina tjänster eller felsöka tekniska problem, för att sedan vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från våra teamledare. De är kända för att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice och problemlösning. Du kommer att få en inledande utbildning på fyra veckor som startar 4 mars och därefter löpande coachning och utbildning. Tjänsten är en heltidsanställning, där vi kommer erbjuda både tillsvidareanställningar samt visstidsanställningar på sex månader med goda möjligheter till en fortsättning hos oss.
Vårt kontor i centrala Sundsvall rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.
Och vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar att arbeta med våra kunders behov och att deras kommunikation och teknik fungerar med oss. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia. Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du behöver kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.
Din personlighet:
• Kundfokuserad och resultatorienterad
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Effektiv och flexibel
• Gillar ett strukturerat arbetssätt
Din erfarenhet:
• Gärna tidigare erfarenhet av kundmötet
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift
Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet senast 27 januari 2019! Vill du veta mer, kontakta mig på 070 633 22 22. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig.
Publiceringsdatum2018-11-27Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelia Sverige AB
KontorsadressSkepparegatan 3
Jobbnummer 4482159
Observera att sista ansökningsdag har passerat.