Kundrådgivare till Kundcenter

Swedbank AB / Bankjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank AB i Östersund, Strömsund, Sollefteå, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige

Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.

Swedbank är banken för de många. Vi tror på mångfald och inkludering på arbetsplatsen och vi vill att våra medarbetare ska känna sig värdefulla och ha de bästa förutsättningar för att kunna utvecklas och prestera sitt bästa. Att hitta inspiration och lära av varandra driver oss framåt. Följ med oss på vår resa och läs mer om oss på: Swedbank.com/work-with-us.

Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder och vi finns på fem orter i Sverige: Piteå, Östersund, Stockholm, Göteborg och Halmstad. Vi har öppet dygnet runt alla dagar i veckan och möter bankens privat- och företagskunder per telefon, i sociala medier och andra direktkanaler. Våra kunder blir allt mer intresserade av att kontakta oss därför söker vi nu nya drivna kollegor till Kundcenter i Östersund.

Om jobbet Då kundnöjdhet är vårt största fokus blir ditt uppdrag som kundrådgivare hos oss att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. Du gör det genom att i varje samtal agera proaktivt och föreslå nya lösningar som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter och tjänster samt guida kunder i våra digitala kanaler. Det är viktigt att du i varje möte skapar ett förtroende som leder till långsiktiga relationer och till att kunden har en sund och hållbar ekonomi över tid.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Våra öppettider är dygnet runt, men du kommer schemaläggas mellan kl 6:45-23:15. Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kan bli schemalagd även på kvällar och helger.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Vi söker dig som:

Är positiv brinner för service och har en egen drivkraft att nå uppsatta mål
Alltid gör ditt yttersta och triggas av sunda affärer, nöjda kunder och att överträffa förväntningar
Vill bidra till att utveckla våra kunders ekonomi genom hög kvalité och med kundnöjdhet som mål
Har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift
Vi värdesätter erfarenhet från finansbranschen och har du Swedseclicens är det meriterande, men med ett eget ekonomiskt intresse kommer man också långt.

Varför jobba hos - Kundcenter Östersund? Vi erbjuder en aktiv arbetsmiljö med många kollegor där du ingår i ett team. Du får ett nära ledarskap i form av en affärschef som coachar dig framåt för att nå dina individuella mål. Lika viktigt är ditt bidrag till teamet för gemensam framgång. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet.



Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-10-29

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Swedbank AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Swedbank AB (org.nr 502017-7753), http://www.swedbank.se

Arbetsplats
Swedbank Kundcenter

Jobbnummer
4892806

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank AB: