Kundmöte och rådgivning
Swedbank AB / Bankjobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank AB i Värnamo,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd,
Ljungby eller i
hela Sverige Är du intresserad av affärer och har passion för service?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
• Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker bankkontoret.
• Aktivt bidra till nöjda kunder och kontorets målsättning.
• Samarbeta med andra kollegor genom att vara en lagspelare
• Utvecklas vidare inom Swedbank-karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras så att du breddar din kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft
I denna roll behöver du:
• Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och intresse av att förflytta kunder till digital hantering
• Lätt till att skapa goda relationer i kundmöte, men också med kollegor internt
• Du tar egna initiativ och har en stark drivkraft
• Du är en lagspelare och har lätt att samarbeta med dina kollegor och lever efter bankens värderingar och blir självklart en ambassadör för Swedbank
• Meriterande i rollen är Swedsec rådgivarlicens och bolånelicens
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
Bli en del av ett fantastiskt gäng med professionella kollegor som arbetar tillsammans med att nå resultat, maximera kundnöjdheten både med fysiska och virtuella kundmöten och bidra till Swedbanks position i samhället
Jag söker dig som har ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra ditt bästa och är nyfiken på att lära dig nya saker. Det är viktigt att du är lyhörd, social och pedagogisk för att skapa förtroende i kundnöjdhet. En förutsättning för att lyckas hos oss är att du är en lagspelare och drivs av gemensam framgång.
Jag som din blivande chef är engagerad och positiv samt övertygad om att när vi har roligt på jobbet så gör vi ett bättre arbete. För mig är kommunikationen viktig, och jag förväntar mig att alla i laget bidrar till ett öppet, enkelt och omtänksamt klimat.
Tycker du att det låter intressant? Sök" Meliha Zahirovic, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-07-31.
Arbetsplats: Värnamo
Publiceringsdatum2023-06-26KontaktRekryterande chef: Meliha Zahirovic, +46 371-586008, +46768072177
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Ing-Marie Eken, +46705984107
Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Swedbank AB (org.nr 502017-7753)
Arbetsplats Swedbank Sweden
Kontakt Meliha Zahirovic
meliha.zahirovic@swedbank.se 0371-586008 Jobbnummer 7915188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.