Kundmötande receptionist - konsultuppdrag

Serviceföretaget Pima AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Serviceföretaget Pima AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Serviceföretaget PIMA AB levererar auktoriserad- och ISO-certifierad lokalvård och mjuka FM-tjänster till verksamheter i Sverige. Bland företagets kunder finns många välkända och marknadsledande varumärken men också offentlig verksamhet samt lokala företag. Verksamheten präglas av hög kompetens och innovationskraft med hållbarhet i fokus.

Bolaget med dotterbolag sysselsätter idag 400 medarbetare.

Konsult inom reception
Pima söker nu receptionister till en av våra kunder i centrala Stockholm.

Vi letar efter dig som har ett starkt eget driv, mycket energi och är social. Vår kunds affärsmodell bygger på att arbeta flexibelt, snabbt och agilt, vilket speglas genom deras motto "Awesome place to work - Awesome place to grow". Vill du arbeta på ett företag som följer marknadens tempo och kan bidra till att ständigt ligga i framkant kommer du att trivas hos vår kund.

Du drivs av att ha en roll där du servar besökare och kunder. Rollen är bred och du förväntas att vara flexibel, prestigelös, serviceminded och stresstålig. Du är mån om att kontorsmiljön skall vara presentabelt för företagets medarbetare och kunder. Vår kund förväntar sig att du arbetar för att sträva efter att alla skall få ett gott bemötande och få vistas i en trevlig miljö. Eftersom kunden är ett företag som arbetar snabbt, flexibelt och agilt är detta något vi även kräver av våra medarbetare gör. I perioder kan arbetsbelastningen variera, det är därför viktigt att du i ditt arbetssätt är duktig på att planera och organisera så att tiden disponeras på rätt sätt, då du kommer ha en kollega som jobbar de tiderna du ej är på plats så är det viktigt att ni vill samarbeta.

Tjänstens ansvarsområden
- Kontorsadministration
- Reception
- Telefonväxel
- Internkommunikation
- Resebokning
- Organisera event
- Mötesvärd
- Kontorsansvarig

Kvalifikationer och krav
- Meriterande med erfarenhet av arbete i telefonväxel
- Erfarenhet av arbete i reception eller liknande
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Vana av att arbeta med administrationsflöden
- 1-2 års arbetslivserfarenhet är meriterande

Vi erbjuder
Serviceföretaget Pima är ett förteg som är fokuserade på att arbeta med facility management och lokalvård, vi vill att du som konsult skall utstråla OSS när du är ute och representerar vårt företag i ett kunduppdrag. Vi strävar efter att du skall komma till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans vilja samarbeta med oss så du som konsult skall trivas.

Publiceringsdatum
2023-07-05

Anställningsvillkor
Till denna tjänst kommer vi söka 2 personer, pass ett pågår mellan 7.30 - 12.00 och pass två pågår mellan 11.45 - 17.00, Det finns möjlighet till lite flexibilitet i arbetspassen om du tex pluggar etc. Viktigt är att någon av er är på kontoret 7.30 varje dag, Du kommer rapportera till Facility Managern som jobbar hos kunden.

Anställningen kommer starta i slutet av september.

Vi går igenom ansökningarna löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/57".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Serviceföretaget Pima AB (org.nr 556464-5520)

Arbetsplats
Pima

Jobbnummer
7942931

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Serviceföretaget Pima AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Serviceföretaget Pima AB: