Kundkoordinator för 2 månaders uppdrag i Upplands Väsby
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är en stort global teknikkoncern med placering i Upplands Väsby. De arbetar med olika typer av anslutningar och sensorlösningar och har ett brett samarbete med kunder i över 100 länder. De har kontor i flera städer i Europa och deras nordiska kontor hittar du i Upplands Väsby. Där arbetar idag ca 25 medarbetare i nyrenoverade lokaler. Till kontoret i Upplands Väsby söker de nu en ny medarbetare med start omgående.
Tjänsten
För denna tjänst söker vi någon som gärna har ett stort intresse av att arbeta i en teknisk miljö och som har tidigare erfarenhet av kundservice. Som kundservicemedarbetare ingå du i ett team på ca tre personer. Ni arbetar tillsammans mot den nordiska marknaden. Du servar kunder med information, besvarar frågor och ger support kring produkter. Det ingår även att övervaka leveranser, lägga in ordrar, ta emot reklamationer, hantera klagomål, uppdatera prislistor med mera.
Det är en rolig och varierande roll som ställer krav på ett nära samarbete med kund och en förståelse för deras behov. I denna tjänst kommer du att rapportera till ansvarig chef som tillhör vår kunds Tyska kontor. Det är därför av stor vikt att du talar och skriver engelska flytande. Detta är en inhyra på 2 månader med med mycket goda möjligheter till förlängning.
Publiceringsdatum2018-11-23KvalifikationerFör denna roll söker vi dig som har följande bakgrund
* Du har erfarenhet av att arbeta med processer från order till leverans
* Du har god erfarenhet av att hantera olika serviceärenden och processer
* Du talar och skriver engelska flytande
* Du har erfarenhet av SAP
* Du har en teknisk förståelse.
* Meriterande om du har tidigare erfarenhet av elektronikbranschen
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, kundfokuserad och affärsdriven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att skapa långsiktiga relationer. Vidare är du en lagspelare och gillar att arbeta i ett högt tempo.
Arbetstid och varaktighetStart: Omgående
2 månader med goda möjligheter till förlängning
Tjänsten är på heltid, 38,75 h/v.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
GLÖM INTE ATT SKICKA IN DIN ANSÖKAN PÅ ENGELSKA
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Start: Omgående Uppdragstid: 2 månader med goda möjligheter till förlängning Tjänsten är på heltid, 38,75 h/v.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Torbacke 0702 44 99 59
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 4474298
Observera att sista ansökningsdag har passerat.