Kundintegratörer sökes till Auriga ePayment
Auriga AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Auriga AB i Nacka Två Kundintegratörer sökes till Auriga ePayment hos Auriga
Publiceringsdatum2008-12-17Beskrivning av verksamhetenAuriga är en Payment Service Provider som hanterar betalningar i butiker och på Internet. I vårt tjänsteutbud ingår system för kortbetalningar, presentkortslösningar och Internetbetalningar för marknaden i hela Norden. Vi arbetar i samverkan med handeln och banker. Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB, och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.
Auriga ePayment är en enhet som hanterar och utvecklar Internet- och mobila betalningar i olika former. Vi är länken mellan säljföretag och banker/finansbolag. Vår tjänst för Internetbetallösningar heter Auriga ePayment och är ett koncept för säker e-handel samt är en viktig del av kunskapsförmedlingen till kunder och partners. Vi är kundens nav i Internet-affären därför ställs det höga krav på oss när vi hanterar transaktioner samt systemets säkerhet, tillförlitlighet och tillgänglighet.
Vi befinner oss just nu i ett expansivt skede och arbetar med ett stort antal nya kunder. Vi söker därför två nya medarbetare, som ska ingå i vårt nuvarande team som arbetar med implementeringen av våra betallösningar mot säljföretagen. Du kommer att ha kundkontakter per telefon och e-post samt ansvara för att säljföretaget får betallösningen implementerad. Du kommer att delta i kundprojekt med ett tekniskt perspektiv, där arbetet ofta sker i samråd med våra partners inom e-handel.
Du ansvarar för att
• agera tekniskt säljstöd i säljprocessen
• stötta kundernas teknikavdelning vid implementationen av Auriga ePayment eller nya betalsätt i deras system
• svara kunder på teknikfrågor och funktionella frågor under implementeringsarbetet
• uppdatera samt distribuera vår tekniska dokumentation som kunderna använder för implementering av vår tjänst
• agera 2:nd-line-support vid ärenden som kommer in via vår
Helpdesk
• hjälpa till vid utbildningen av vår Helpdesk
• lägga upp nya kunder i produktionssystemet.
Vi vill att du
• är bra på att uttrycka dig, både muntligt och skriftligt
• kan medverka vid kundmöten som tekniskt stöd kring vår tjänst.
Vi vänder oss till dig som
• tidigare har erfarenhet kundleveransansvar, gärna inom Cash Management och betalningslösningar och/eller webblösningar
• har relevant utbildning, alt. 3-årig gymnasieutbildning
• förutom svenska och engelska gärna behärskar ytterligare något språk
• har en snabb uppfattningsförmåga, är noggrann och strukturerad
• håller dina löften
• tycker om att ge en bra service även i stressiga situationer
• är duktig både på att kommunicera och att dokumentera
I din roll
rapporterar du till eTeam Manager inom Auriga ePayment.
Placeringsort: Nacka Strand i Stockholm.
Ytterligare information
Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.
Mer information om våra tjänster och företaget finns på vår hemsida
www.aurigaepayment.se.Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-01-12
Skicka din ansökan (personligt brev, CV samt lönekrav) snarast, dock senast den 12 januari 2009.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kontakt@auriga.seKontaktLukas Wetterström, tel. 08-466 42 93,
lukas.wetterstrom@auriga.seFacklig kontaktLeif Kåberg (ordförande, Unionen), 08- 466 42 07
FöretagAuriga AB
AdressAuriga AB
Box 778
13124 NACKA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4664200
Faxnummer: 08-4664299
Jobbnummer 371794
Observera att sista ansökningsdag har passerat.