Kundansvarig Personlig Assistans

Assistans För Dig I Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Göteborg
2013-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig Personlig Assistans" (publicerad 2015-10-07) ⬅️


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Assistans för Dig i Sverige AB är ett serviceföretag för personer som är berättigade till personlig assistans enligt LSS. Företagets ledord är kvalitet, tillgänglighet, personligt bemötande och ett stort engagemang. Verksamheten är rikstäckande och bedrivs från våra kontor i Stockholm, Lund och Göteborg. Assistans för Dig arbetar hårt med kvalitetsfrågor utifrån Socialstyrelsens och Arbetsmiljöverkets riktlinjer och tillväxten är stark. Välkommen till ett ungt och modernt företag i ständig utveckling!

Din roll som Kundansvarig innebär främst två viktiga roller. Dels rollen som ansvarig utförare av personlig assistans för kunden, dels rollen som arbetsgivare för kundens personliga assistenter. Denna dubbelsidiga roll är svår men också spännande och utvecklande.

Du rapporterar till Verksamhetschefen samt har, förutom ett välutvecklat tekniskt verktyg i form av vårt egenutvecklade intranät, en akutbemanningsfunktion och en löneadministration till din hjälp. Assistans för Digs ambition är helt enkelt att ge dig som Kundansvarig så mycket kvalitativ tid som möjligt med kunden och dennes personliga assistenter. På så vis attraherar vi både kunder och assistenter, men också kompetent personal till vår administration.

Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten kommer innefatta:

• Kontakt med kunder och assistenter

• Rekrytering av personliga assistenter
• Arbetsledning och schemaplanering

• Kvalitets- och Arbetsmiljöarbete

• Kontakter med kommun, Försäkringskassa och andra myndigheter

Vi söker dig som är driven, empatisk och mycket engagerad. Du har en relevant teoretisk bakgrund som exempelvis socionom, beteendevetare eller personalvetare. För kunskapsbreddens skull ser vi gärna att du har någon relevant kompetens som vi inte redan har. Det är en stor fördel om du även har erfarenhet inom området personlig assistans och att du känner till relevant lagstiftning. Teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet av autism är ett plus.

Tjänsten är heltid, företrädesvis kontorstid mån-fre och tillträde sker enligt överenskommelse. Inrikesresor kan förekomma i arbetet.

Har du det som krävs för att bli Kundansvarig hos Assistans för Dig? Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som Kundansvarig utgör en av nyckelspelarna på företaget. Eftersom företaget är ungt och växer snabbt, finns en stor möjlighet att påverka i såväl stora som mindre frågor. Vi söker dig som har det lilla extra och kan erbjuda en god löneutveckling till rätt person.

Välkommen med din ansökan senast den 30:e juni.

Publiceringsdatum
2013-05-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Assistans för Dig i Sverige AB

Adress
Assistans för Dig i Sverige AB
Box 240 69
10450 Stockholm

Jobbnummer
1563917

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistans För Dig I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB: