Kundansvarig i Göteborg
AssistBemanning Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AssistBemanning Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Bakom våra framgångar som Gasellföretag med dubbel A-rating ligger vårt engagemang och vår glädje över det vi sysslar med; Bemanning, Rekrytering och Outsourcing. Vi har ett grymt lokalsinne och vi är lätta och positiva att ha att göra med.
Nöjd - Kund - Garanti och kvalité säkerställs genom korta beslutsvägar och våra säljares totala kundansvar. Vi är alltid på tårna och medvetna om betydelsen av nöjda kunder och långa kundrelationer. Mervärdet för dig som kund förutom smidig administration är vår lyhördhet och snabba respons på dina behov och krav.
Vi är naturligtvis också Auktoriserade av Bemanningsföretagen, följer Bemanningsavtalet och vinnlägger oss om goda relationer med vår omvärld; fackförbund, arbetsförmedlingar och myndigheter.
Kort sagt, tillsammans med oss skall lösningarna av dina bemanningsbehov bli lite smidigare och lite enklare.
Assist Bemanning står inför en mycket spännande vår och vi söker nu den person som ska hjälpa oss att utveckla Göteborgskontoret ytterligare. Vi är ett glatt och prestigelöst gäng som brinner för vårt arbete, vår personal och våra kunder.
Du har relevant utbildningsbakgrund och vi tror att du redan idag jobbar för ett annat bemanningsföretag eller tidigare jobbat inom branschen. Du måste ha högt ställda ambitioner och ett målinriktat arbetssätt där du hela tiden strävar efter att lyckas. Du brinner för organisation, försäljning, personal och ledarskap. Vår övertygelse är att både kunder och anställda ska bemötas på ett trevligt sätt med massor av positiv energi. Vi lägger stor vikt på den personliga lämpligheten och du ska därför ha ett utpräglat sinne för hög service, självförtroende, humor och alltid nära till skratt. Vidare håller du ett högt tempo och du är duktig på att organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt.
• Du kommer ha ett stort ansvar och det åligger dig att medverka vid samt genomföra egna kundbesök på nya och befintliga kunder.
• Du ska arbeta för att utveckla, planera, rapportera samt följa upp marknadsbearbetningen i Göteborgsområdet.
• Du har ett personalansvar för våra uthyrda medarbetare, genomför intervjuer av kandidater till nya uppdrag samt arbetar proaktivt för att hitta kandidater inför kommande förfrågningar.
• I ditt dagliga arbete har du ett nära samarbete med både kund, konsult och kandidat samt arbetar med många olika uppdrag i flera olika faser samtidigt.
Enligt överenskommelse
Vi kommer att genomföra intervjuer löpande, vilket innebär att vi gärna ser att ni skickar personligtbrev och Cv så snart som möjligt.
Heltid, tillsvidaretjänst
Publiceringsdatum2012-02-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHenrik Vesanen, 031-761 66 29
FöretagAssistBemanning Sverige AB
AdressAssistBemanning Sverige AB
Vallgatan 8
41116 Göteborg
Jobbnummer 1151179
Observera att sista ansökningsdag har passerat.