Kundansvarig B2B
Telge Nät AB / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telge Nät AB i Södertälje Som kundansvarig (KAM) hos Telge Nät och Telge Återvinning får du en spännande utmaning och stort ansvar i expansiva Södertälje kommun. Kommunen är hem åt flera av Sveriges - och världens - ledande företag inom medicin och teknik. Nu söker vi dig som vill etablera oss som en strategisk och långsiktig partner hos våra nyckelkunder.
Kundansvarig B2B Telge Nät och Telge Återvinning Som kundansvarig hos Telge Nät och Telge Återvinning skapar och utvecklar du långsiktiga och lönsamma affärsrelationer med våra stora och medelstora företagskunder. Här får du stora möjligheter att självständigt bygga och förvalta relationen med några av Sveriges mest spännande företag.
Du blir spindeln i nätet och kundens röst hos oss. Du kartlägger och analyserar kundens behov, hittar hållbara lösningar i våra produkter och tjänster och vårdar kundrelationen. En viktig del blir att skapa strategier för hur kundens affärer kan växa i enlighet med våra mål. Du kommer också att upprätta och följa upp avtal. Stort fokus ligger på uppsökande och kundvårdande aktiviteter. Till din hjälp har du kunniga strateger och säljare inom ditt område. Tillsammans säkerställer ni att affärerna är lönsamma nu och i framtiden.
Personliga egenskaper Vi söker dig som är kommunikativ och tycker om att skapa och bibehålla goda relationer. Du har flerårig vana av att framgångsrikt driva och utveckla affärer på strategisk nivå. Du är drivande och triggas av att se resultat. Självklart känner du igen dig i Telges kärnvärden öppen, enkel, personlig och modig.
Publiceringsdatum2017-10-10KvalifikationerHögskoleutbildning eller motsvarande.
Flerårig dokumenterad erfarenhet av avtalsförhandlingar och kundrelationer på strategisk nivå.
B-körkort.
Meriter
Tidigare erfarenhet som affärsansvarig, KAM eller säljare.
Erfarenhet av styrning på ledningsgruppsnivå.
Kunskaper kring infrastrukturprodukter och tjänster inom våra segment.
Flerspråkig.
Jobba hos Telge Vi uppmuntrar våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. Inom Telgekoncernen finns goda karriärmöjligheter och en kultur som ger dig möjlighet att påverka på allvar. Det är viktigt att alla som arbetar här mår bra och därför erbjuder vi även friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter jämlikhet och mångfald.
Kontakt Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Johanna Göransson, chef Marknad & försäljning, 08-550 227 32. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Gunnar Hector, HR-specialist 08-550 230 42. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Sara Sundvik Runne för SACO. Du når båda på 08-550 220 00.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Sista ansökningsdag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten. Därför vill vi naturligtvis ha din ansökan så snart som möjligt, men senast 31 oktober 2017.
Vardagsmagi när den är som bäst. Telge Nät levererar el, energitjänster, fjärrvärme, fjärrkyla, stadsnät och vatten till cirka 90 000 boende, företag och verksamheter i Södertälje och Nykvarns kommuner. Telge Återvinning är en av de största återvinningsaktörerna i Stockholmsområdet och samlar varje år in 200 000 ton hushålls- och industriavfall från Södertälje med omnejd.
Sökord: KAM, key account manager, affärsansvarig, avtalsansvarig, kundansvarig, försäljning, energi, värme, kyla, återvinning, senior, teknisk säljare, affärsutvecklare, B2B, storkund
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
ErsättningEnl ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Göransson
FöretagTelge Nät AB
AdressTelge Nät AB
Box 633
15127 Södertälje
KontorsadressHolmfastvägen 31
Jobbnummer 3743287
Observera att sista ansökningsdag har passerat.