Kundadministratör till Motorhalland Scania
OnePartnerGroup Halland AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Halland AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Om kundföretaget
Motorhalland är ett familjeföretag som är återförsäljare, serviceanläggning och auktoriserad verkstad för Scania lastbilar och bussar i Halmstads- och Laholmsområdet samt återförsäljare för Volkswagen, Audi, Seat och Skoda personbilar. Företagets historia, som affärspartner inom regionen, sträcker sig över mer än 6 decennier med nu moderna anläggningar i Halmstad och Laholm. Med ca 100 anställda arbetar vi ständigt med bästa kundomhändertagande, kvalitet, miljö och framtid i fokus. Läs mer på
www.motorhalland.se/scaniaPubliceringsdatum2016-06-02ArbetsuppgifterTill Motorhallands Scania-anläggning söker vi nu en driven och engagerad kundadministratör. Din uppgift är att administrera både externa och interna kundfakturor. Du kommer även att arbeta med orderhantering. Tjänsten innebär att du får en viktig uppsökande roll som relationsskapare med Motorhallands avtalskunder där du kontaktar, planera och bokar service. Du säkerställer att verkstaden når uppsatta administrativa mål. I arbetet ingår också att administrera AM-Time samt iordningställa löneunderlag för attest. Som en medlem av serviceteamet stöttar du i de olika funktionerna, kundmottagning, verkstad och reservdelar.
ProfilVi söker dig som har en ekonomisk utbildning eller några års erfarenhet av ekonomiarbete. För att klara jobbet på ett bra sätt är det viktigt att du har bra kunskaper i ekonomi och är duktig på att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, tekniskt intresse och trivs med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom ekonomi, försäljning och administration. Du utstrålar förtroende och ödmjukhet i kontakten med företagets kunder och leverantörer.
Som person har du lätt för att hålla kontakt med andra och kommunicerar med lätthet både internt och externt. Du är van vid att arbeta självständigt och kan ta ansvar för dina arbetsuppgifter. För att lyckas krävs att du är lojal, engagerad och duktig på att samordna. Du är strukturerad och kan planera och administrera din tid på ett effektivt sätt. It-krav: God datavana i Officepaketet. Känna dig trygg i att hantera flera olika affärssystem.
Omfattning: Heltid. Tillsvidaretjänst med start i augusti eller enligt överenskommelse.
Sista dag att ansöka är 2016-06-26. Sök tjänsten omgående via vår hemsida
www.onepartnergroup.seFör information: Carl Mårtensson 0733-64 99 72,
carl.martensson@onepartnergroup.seOm vårt företag
Rekryteringen görs i samarbete med OnePartnerGroup Halland AB. OnePartnerGroup, Sveriges "lokalaste" rekrytering och bemanningsföretag, är en svenskägd koncern med huvudkontor i Jönköping. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 700 konsulter hittills verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Halmstad i söder. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Besök oss gärna på
www.onepartnergroup.seVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2273
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarl Mårtensson
FöretagOnePartnerGroup Halland AB
AdressOnePartnerGroup Halland AB
Västerhavsvägen 2
31122 Falkenberg
KontorsadressVästerhavsvägen 2, Falkenberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2884023
Observera att sista ansökningsdag har passerat.