Kund- Och Logistikansvarig
Table Uthyrning & Arrangemang i Stockholm AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Table Uthyrning & Arrangemang i Stockholm AB i Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige BESKRIVNING AV FÖRETAGET
Table Uthyrning & Arrangemang grundades 2010 och precis som företagsnamnet beskriver, hyr ut vi ut möbler, porslin och köksutrustning till de som söker helhetslösningar vid olika typer av arrangemang. Vi är även en betydelsefull parter för arenor, kongress- och mässhallar samt i samband med publika evenemang.
VEM SÖKER VI?
Just nu söker vi KUND- OCH LOGISTIKANSVARIG. Vi söker dig som gillar att vara spindeln i nätet och att hålla många bollar i luften samtidigt. Du ska tidigare ha arbetat med försäljning, gärna inom restaurang eller event. Du kommer att ansvara för innesälj, all logistik och koordinering av våra chaufförer samt lager. Tjänsten går ut på att delvis kunna planera och driva ordergången på företaget. Du ska vara organiserad, ansvarsfull och självständig. Vi värdesätter även att du är strukturerad, analytisk och förespråkar god framförhållning. Framförallt ska du ha rätt inställning och vilja utvecklas tillsammans med oss. I vårt gäng värdesätter vi teamkänsla och tighta samarbeten, både internt i arbetsgruppen och externt mot kunder och partners. En stor del av vår framgång beror på att vi brinner för allt vi gör, oavsett stora eller små evenemang.
Publiceringsdatum2016-01-25Kvalifikationer• B-körkort är ett krav.
• Du ska kunna tala och skriva svenska flytande, gärna även engelska.
• Bestitta goda administrativa kunskaper dvs hantera officepaketet väl och gärna ha arbetet i någon form av bokningssystem tidigare.
• Ha erfarenhet från försäljning och ordermottagning
• Dokumenterade kunskaper inom logistik.
Arbetsuppgifter• Orderhantering
• Innesälj
• Logistikansvar, dvs planera chaufförernas arbete.
• Planering av inkommande ordrar.
• Ansvara för lager och leveranser.
• Rapportera inkommande affärer och utgående leveranser till ledning och ägare.
ANSTÄLLNING: Vikariat fr.om. den 1 juni t.om. den 31 december 2016 med möjlighet till förlängning.
ARBETSTID: Generellt måndag till fredag 8.00-17.00 men kan under högsäsong innebära viss övertid.
LÖN: Fast lön enligt överenskommelse.
VI DU BLI EN AV AV OSS? Skicka din ansökan till
linda@table.se .
Sista ansökningsdatum är 2016-03-01.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat fr.om. den 1 juni t.om. den 31 december 2016 med möjlighet till förlängning.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-01
Ansökan kan skickas till e-postadress:
linda@table.seFöretagTable Uthyrning & Arrangemang i Stockholm AB
AdressTable Uthyrning & Arrangemang i Stockholm AB
Ranhammarsvägen 16
16867 BROMMA
KontorsadressRanhammarsvägen 16
BROMMA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50 000 450
E-postadress:
info@table.se Jobbnummer 2633351
Observera att sista ansökningsdag har passerat.