Kund & redovisningsansvarig
Kansliet I Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kansliet I Sverige AB i Täby Vi söker en effektiv och erfaren redovisningsekonom för spännande och mer eller mindre sportiga kunduppdrag!
Kansliet AB
Vi är ett ungt, snabbväxande företag som arbetar enligt kundmottot "Mer tid till det roliga".
Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och använder oss av senaste system och teknik tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella byrån när vi tar över som riktig ekonomiavdelning för våra kunder.
Vi söker dig som också är unik.
Publiceringsdatum2016-02-19Dina arbetsuppgifterVi arbetar i team runt kunden med uppdelade ansvar för reskontror, lön och redovisning.
Som redovisningsansvarig i kundteamet ansvarar du för helheten i ett antal kunduppdrag. Du är i stort sett deras ekonomichef.
Ditt dagliga arbete kommer främst att handla om eget löpande redovisningsarbete, skatt, bokslut och rapportering liksom att assistera eller agera bollplank till övriga kollegor i redovisningsfrågor.
Dina personliga egenskaperDu är en fullfjädrad och erfaren redovisningsekonom som är eller uppfyller kraven för att bli Auktoriserad Redovisningskonsult:
http://www.srfkonsult.se/bli-medlem/varfor-vara-medlem-och-auktoriserad-redovisningskonsult/antagningskrav/Vi tror att du idag arbetar med motsvarande arbetsuppgifter på byrå eller för ett stort antal bolag i koncern.
Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att leda och koordinera uppdragen under eget ansvar.
Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt brinner för att utveckla ditt eget ansvarsområde.
I din roll är kommunikation med kunden extremt viktigt, och kräver mycket goda språkkunskaper liksom att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.
Du är mycket van vid att arbeta i olika moderna ekonomisystem, Excel mm.
Arbetar du idag eller tidigare i Microsoft Dynamics NAV är det meriterande.
Anställningstyp/arbetstider:
Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Arbetstid: 8.00 till 17.00 eller enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan senast 29 februari 2016 i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till
info@kansliet.net .
OBS! Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående med senaste tillträdesdatum 4 april!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-29
Då vi vill hitta rätt person snarast möjligt kommer urval och intervjuer ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Kund & Redovisningsansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@kansliet.netFöretagKANSLIET I SVERIGE AB
AdressKANSLIET I SVERIGE AB
ENHAGSSLINGAN 6
18740 TÄBY
KontorsadressENHAGSSLINGAN 6
TÄBY
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50126800
E-postadress:
info@kansliet.net Jobbnummer 2682334
Observera att sista ansökningsdag har passerat.